kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۳۶۲۲
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۲

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

*چه افتخاری بالاتر از این که ایران و ایرانیان می‌توانند با از بین بردن آخرین مدل صنعت و فن‌آوری پهپاد دشمن، دولت و دولتمردان آمریکا را تحقیر کنند و آنان نتوانند عکس‌العمل از خود نشان بدهند. اکنون نه تنها ایران بلکه جهان مقاومت یعنی جهان مستضعفین به خودش می‌بالد.
علیمردانی
*به ترامپ احمق می‌گویم تروریست آن حکومتی است که اجازه دارد یک انسان رنگین پوست را در ملأ‌عام بدون ارتکاب جرم و جنایت به رگبار ببندد، هواپیمای مسافربری را ساقط می‌کند، با کمک تسلیحاتی به آل سعود خبیث گاو شیرده،کودکان و زنان را در یمن قتل عام می‌کندو... نه ملت ما که علی‌رغم داشتن توان هواپیمای جاسوسی دارای مسافر نظامی آمریکایی صرفا به خاطر انسانیت از اسقاط آن خودداری می‌کند؟!
2274---0921
*اگر مدیریتی از نوع سردار لشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی بر اقتصاد کشور هم حاکم شود اقتصاد ایران همانند امنیت آفرینی و علم و تکنولوژی حرف اول منطقه را خواهد زد!
2995---0915
*ملت‌های آزاده جهان به ویژه ملت مظلوم فلسطین، خیانت سران مرتجع عرب گرد‌آمده در منامه را هرگز فراموش نخواهند کرد و قطعا با این خیانت نخواهند توانست ملت فلسطین را از دست‌یابی به سرزمین مقدس فلسطین به مرکزیت قبله اول مسلمین یعنی بیت‌المقدس محروم کنند ان شاءا... با نابودی رژیم کودک‌کش کمتر از دو دهه دیگر، نماز جمعه در بیت‌المقدس با حضور چند میلیونی مسلمانان و آزادگان برگزار خواهد شد.
طاهری
*از دستگاه قضایی درخواست می‌شود با کسانی که در خزانه را باز کردند و تمام ارز و سکه را چوب حراج زدند و باعث افزایش قیمت ارز و سکه و یک تورم وحشتناک را فراهم کردند برخورد نماید. رهبر معظم انقلاب فرمودند جرم کسی که این زمینه را فراهم کرده از خریدار ارز و سکه بیشتر است.
7215---0915
*درخبرها آمده بود که هزاران کانتینر حمل بار در گمرک‌های کشور در حال خاک خوردن هستند در حالی که کشور به تک تک اقلام آنها نیاز دارد. شایسته است کیهان که همواره به زندگی و اقتصاد روزمره مردم اهتمام دارد با در اولویت قرار دادن موضوع ترخیص کالاهای رسوب کرده در گمرکات، حل این مسئله را از مسئولان امر مطالبه نماید.
علیرضا- چالوس
*در وزارت نفت چه خبر است که هر روز با خبرهای ناگواری مواجه می‌شویم؟! از سوء‌استفاده‌های میلیاردی، مدیران دو تابعیتی، خط‌دهی یک زن نفوذی به 16 مدیر نفتی و... وقت آن رسیده که مسئولان امر (دستگاههای امنیتی قضایی)، به یک خانه تکانی مهم در این وزارتخانه دست بزنند و جلوی این همه ضرر و ژنرال نفتی گرفته شود.
2490---0935
*مراحل زندگی برخی لیبرال‌های مدعی اصلاحات از این قرار است: 1- زندگی لاکچری اشرافیت، پورشه‌سواری و... 2- حقوق نجومی 3- فرهنگ تجمل‌پرستی و غربگرایی 4- دوری از فرهنگ اسلامی و روحیه انقلابی 5- مدیریت ضعیف ولی مغرور 6- ترویج قلیان‌کشی7- و سرانجام قتل همسر با سلاح جنگی
0594---0912
*تمام برنامه‌های اصلاح‌طلبان در دولت، مجلس و شورای شهر برای رفاه حال افراد مرفه بی‌درد جامعه طراحی و به اجراء گذاشته می‌شود. از جمله این طرح‌ها حذف طرح زوج و فرد و پولی کردن ورود به محدوده ترافیکی شهر تهران است، با طرح جدید افراد پول‌دار و مرفه جامعه خیلی راحت هر روز در هر نقطه پایتخت که اراده کنند تردد می‌کنند و به ریش ما قشر ضعیف جامعه می‌خندند.
حسینی
خیانت‌های سران مرتجع و خائن عرب برای به فراموشی سپردن موضوع خطیر فلسطین در معامله قرن، همانند خیانتشان در تسلیح مزدوران داعشی و تکفیری راه به جایی نخواهد برد و جبهه مقاومت ان‌شاءا... تا سرنگونی رژیم جعل و آل سعود در منطقه آرام و ساکت نخواهند نشست و خواب را بر چشم این دو غده سرطانی منطقه حرام خواهند کرد. ان تنصرو ا... ینصرکم
6455---0910
*از مسئولان اجرایی باید پرسید اگر مشکلات جاری کشور زیر سر شیطان بزرگ و تحریم است چرا علی‌رغم تذکرات و هشدارهای دلسوزان، به شیطان اعتماد کردید؟! و اگر از سوء‌مدیریت اعضای دولت است چرا برای آن کاری نکردید و وقتی کاری نکردید چرا کنار نمی‌کشید؟
4247---0917
*قابل توجه سفیر محترم ژاپن در ایران! ترامپ، نخست وزیر کشورتان را به دروغگویی متهم کرده وگفته که ایشان حامل پیام من نبوده‌ است! لازم است برای حفظ شخصیت نخست وزیرتان، دروغگویی ترامپ را به گوش جهانیان برسانید!
نیکنام
* از فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران (سید بزرگوار)، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و مسئولین به خاطر برگزاری اولین همایش و تجلیل از آزادگان سیاسی مسلمان ارتشی قبل از انقلاب اسلامی که در تاریخ چهارشنبه 98/3/29 انجام شد کمال تشکر و امتنان را داریم.
جمعی از رزمندگان ارتش اسلام قبل و بعد از انقلاب اسلامی
*تقریبا 100 ماه است که یارانه نقدی داده می‌شود ولی مبلغ آن هیچگونه تغییری نکرده است، و این در حالی است که قیمت‌های همه کالاها و اجناس و مواد مصرفی و خدمات طی این 100 ماه چند برابر افزایش یافته است. مبلغ یارانه افراد کم‌درآمد باید افزایش یابد تا این افراد از سختی کنونی تامین مایحتاج روزمره خود تا حدودی نجات یابند؟!
2143---0913 و3949---0912
* ایران خودرو چطور اقدام به پیش‌فروش می‌کند در حالی که به تعهدات قبلی خود با موعد تحویل شهریور 97 عمل نکرده است؟! چه کسی یا سازمانی با تخلفات آشکار این شرکت‌ها باید برخورد کند؟!
2734---0936
* خودروسازان در حاشیه امن همچنان با افزایش قیمت مستمر طی این یک سال خودروی 10-15 میلیونی را به بالای 30 میلیون رساندند و همچنان مدعی ضرردهی هستند! دستگاه‌های نظارتی کی قرار است جلوی این همه هرج و مرج در بازار خودرو و فشار و اجحاف بر مردم را بگیرند؟
عبداللهی
* چرا خودروسازان نسبت به تحویل خودروهای ثبت‌نامی این همه تعلل می‌ورزند؟ از مسئولان امر و دستگاه‌های نظارتی برخورد با متخلفان را خواستارم.
4504---0937
* چرا خط 7 مترو که 2 سال پیش از سمت بزرگراه بسیج راه‌اندازی شد همچنان مسدود است؟! از مسئولان امر درخواست تسریع در راه‌اندازی مجدد این مسیر که خط شرق را به غرب متصل و مسافران زیادی را جابجا می‌نماید، داریم.
3949---0912 و 8942---0912 و 7250---0919
* از زمانی که قرار شده مطب‌ها از کارت‌خوان استفاده کنند متأسفانه برخی از پزشکان با درآمدهای چند ده میلیونی از بیماران درخواست می‌کنند تا مبلغ کمی را با کارت‌خوان بکشند و بقیه را دستی تحویل دهند؟! آیا این نحوه رفتار و فرار از قانون شایسته یک پزشک تحصیل‌کرده است؟ از چنین پزشکی می‌توان انتظار خدمت به جامعه و مردم داشت؟!
2846---0935 و 0220---0935
* اقدام عجیب شورای شهر و شهرداری در تغییر طرح زوج و فرد به طرح محدوده آلودگی هوا و دریافت عوارض موجب تحمیل فشارهای اجتماعی و نارضایتی عمومی می‌شود. همزمان با این اقدام با افزایش سرسام‌آور نرخ بیمه شخص ثالث خودروها مشکلات مردم را مضاعف می‌کند! در این شرایط چه کسی از حقوق مردم حمایت می‌کند؟!
یک تلفن
* اتوبان شهید خرازی اصفهان حد فاصل سه راه صمدیه تا پل وحید 3 کیلومتر مسافت دارد که ترافیک سنگین، زندگی مردم را تلخ کرده است. از مسئولان امر درخواست می‌شود تدبیری برای بازکردن این گره ترافیک بیندیشند. به نظرم همانند پل امام خمینی(ره) یک پل می‌تواند گره‌گشا باشد؟!
بهروزی
* در محمدشهر کرج نانوایی‌ها به بهانه‌های مختلف مغازه‌های خود را می‌بندند و مجددا باز می‌کنند این وضعیت مردم را نگران می‌کند بنابراین لازم است با نانوایی‌های متخلف برخورد قانونی بشود. حفظ آرامش در کشور باید اولویت اول دولت و دولتمردان باشد.
قلی‌زاده