kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۲۴۸۱
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۱

اخبار ورش جهان



قرار داد 6 ساله مسی ژاپن با رئال‌مادرید
تاکفوسا کوبو ۱۸ ساله با امضای قراردادی ۶ ساله به عضویت تیم رئال مادرید درآمد.
به گزارش مارکا، رئال مادرید در ادامه خریدهای تابستانی خود تاکفوسا کوبو پدیده فوتبال ژاپن را که ملقب به مسی ژاپنی است را با قراردادی ۶ ساله به خدمت گرفت.این بازیکن ژاپنی در تیم‌های اف سی توکیو و یوکوهاما مارینوس در کشور خود بازی کرده است. این بازیکن سال‌ها در آکادمی لاماسیای بارسلونا بازی کرد ولی در سال ۲۰۱۵ به دلیل محرومیت بارسلونا از خرید بازیکنان جوان، مجبور به ترک این تیم شد و حالا سر از تیم رقیب درآورد.این بازیکن که عضو تیم زیر ۲۰ ساله‌های ژاپن است، از تیم‌های منچسترسیتی و پاری سن ژرمن نیز پیشنهاد داشت و گفته می‌شود آینده درخشانی در پیش دارد.
آلگری امسال مربیگری نخواهد کرد
سرمربی سابق یوونتوس تایید کرد او امسال هدایت تیمی را بر عهده نخواهد گرفت و یک سال استراحت می‌کند.
به گزارش گاتزتادلواسپورت، ماسیمیلیانو آلگری امسال توانست با یوونتوس قهرمانی در لیگ ایتالیا را به دست بیاورد ولی در لیگ قهرمانان و جام حذفی ناکام بود تا از هدایت این تیم کنار برود.این مربی ایتالیایی در صحبت‌هایی تایید کرد که امسال مربیگری نخواهد کرد و به استراحت خواهد پرداخت. او درباره این موضوع گفت: می‌خواهم یک سال استراحت داشته باشم و قطعاً امسال هدایت تیمی را بر عهده نخواهم گرفت. می‌خواهم باتری‌هایم را شارژ کنم و فقط به زندگی شخصی خودم خواهم پرداخت. در ۱۶ سال اخیر زمان زیادی را به مسائل کاری اختصاص داده بودم ولی در زندگی خانواده از همه چیز اهمیت بیشتری دارد و می‌خواهم در این یک سال در کنار خانواده باشم.
2 عمل جراحی دلیل جدایی مارادونا از تیم مکزیکی
دیگو مارادونا به دلیل تمرکز روی سلامتی و عمل‌های جراحی پیش رو از تیم دورادوس مکزیک جدا شد.
به گزارش گلوبو، دیگو آرماندو مارادونا اسطوره آرژانتینی با توصیه پزشکی از تیم دورادوس مکزیک جدا شد. پزشکان به مارادونا ۵۸ ساله توصیه کردند که بهتر است قبل از دو عمل جراحی روی شانه و زانوی خود، فعلاً فعالیت فوتبالی نداشته باشد و تمرکز خود را روی سلامت خود قرار دهد. این خبر را مدیربرنامه‌های این اسطوره آرژانتینی در توئیتر خود منتشر کرد و اعلام کرد موکل او تنها بر روی سلامتی خود متمرکز خواهد بود.باشگاه دورادوس مکزیک با تایید خبر جدایی مارادونا برای اسطوره آرژانتینی آرزوی سلامتی و بازگشت سریع به فوتبال کرد تا بتواند بار دیگر فعالیت‌های مربیگری خود را ادامه دهد.مارادونا در سپتامبر ۲۰۱۸ هدایت این تیم مکزیک را در لیگ دسته دو مکزیک بر عهده گرفت و توانست با این تیم به فینال آپرتورا و کلاسورا راه یابد ولی هر بار دیدار نهایی بازنده از زمین خارج شد.