kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۲۴۷۰
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰
فرمانده انتظامی تهران بزرگ:

مردم اطلاعات واحدهای صنفی هنجارشکن را به پلیس گزارش دهند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: تخلفات برخی از واحدهای صنفی فاقد پروانه و مجوز از چشم پلیس دور می‌ماند که از مردم می‌خواهیم اطلاعات واحدهای صنفی متخلف را به پلیس گزارش دهند.


 

به گزارش تسنیم، طی چند روز گذشته پلیس تهران بزرگ اقدام به پلمب واحدهای صنفی کرد که به تبلیغات نامتعارف در فضای مجازی، پخش موسیقی غیرمجاز و ایجاد لهو و لعب مخصوصاً در ساعات پایانی شب اقدام می‌کردند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به پلمب 547 واحد صنفی متخلف در این زمینه و تذکر جدی به برخی از رستوران‌ها به ویژه رستوران‌های لاکچری که شئونات و قوانین و مقرارت را رعایت نمی‌کنند، از بازداشت 11 نفر در این رابطه خبر داد.
سردار رحیمی درباره حمایت از واحدهای صنفی که در چارچوب قوانین و مقرارت فعالیت می‌کنند، گفت: این واحدهای صنفی مورد حمایت همه‌جانبه پلیس و اماکن خواهند بود.
وی با اشاره به همکاری مردم برای برخورد با این واحدهای صنفی متخلف، اظهارداشت: اکنون متأسفانه واحدهای فاقد پروانه و مجوز زیادی فعال هستند که بعضاً از دید پلیس دور می‌مانند که از مردم می‌خواهیم اطلاعات این واحدها را به پلیس گزارش دهند.
پلیس تهران 2 هزار نیروی جدید جذب می‌کند
رئیس پلیس پایتخت همچنین از جذب حدود دو هزار نیرو در پلیس تهران بزرگ طی امسال خبر داد.
سردار حسین رحیمی به میزان گفت: ما در تهران بزرگ تا سقف دو هزار نفر جذب نیروی جدید داریم تا از این نیرو‌های جوان برای تقویت هرچه بیشتر پلیس بهره‌مند شویم.
رحیمی افزود: به صورت جدی گزینش در این خصوص فعال شده است و از این طریق  همه جوانان عزیزی که دارای مدرک تحصیلی دیپلم هستند می‌توانند جذب نیروی پلیس شوند.
وی ادامه داد: از توانمندی‌های نیرو‌های جوانی که گزینش می‌شوند، در پایان دروه‌های آموزشی در کلانتری‌ها و پلیس راهنمایی و رانندگی بهره خواهیم گرفت.