kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۲۴۶۶
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۹

سوانح رانندگی 12 کشته بر جای گذاشت

سوانح رانندگی در محورهای زنجان – تبریز، لار – جهرم و یزد- طبس 12 کشته و 23 مجروح بر جای گذاشت.



رئیس پلیس راه زنجان از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور زنجان - تبریز خبر داد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ عباس مشفری گفت: بامداد روز جمعه بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور تبریز-زنجان حدفاصل سه‌راهی ماه‌نشان سه  نفر کشته و 20 سرنشینان آن زخمی
شده اند.
وی افزود:  دو  نفر مصدومان قبل از رسیدن اورژانس به محل حادثه فوت کردند و فرد فوت شده دیگر نیز از میان سه مصدومی بود که حال آنان پس از انتقال به مرکز درمانی وخیم اعلام شده بود.
وی افزود: این اتوبوس از تبریز به سمت تهران در حرکت بوده است.
وی در خصوص علت بروز این حادثه گفت: خستگی و خواب‌آلودگی راننده عامل واژگونی اتوبوس در آزادراه تبریز- زنجان بوده است.
جعفری روحی رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان زنجان در خصوص این حادثه گفت: ۲۰ نفر توسط اورژانس و یک نفر توسط هلال‌احمر به مرکز درمانی آیت‌الله موسوی منتقل شدند و دو نفر نیز از درمان امتناع کردند و یک نفر از مصدومان تحت CPR
منتقل شد.
همچنین تصادف تریلی حمل سوخت و وانت یخچال دار در محور لار به جهرم پنج نفر کشته به همراه داشت.
به گزارش مهر، در پی تصادف یک دستگاه تریلی حمل سوخت با یک دستگاه خودرو یخچال دار هر دو نفر راننده و سه نفر همراه کشته شدند.
سرهنگ هوشمندی رئیس پلیس راه جنوب فارس دلیل این حادثه را انحراف به چپ تریلی اعلام کرد که بر اثر این حادثه تریلی با بار گازوئیل به طور کامل در آتش سوخت.
رئیس پلیس راه استان یزد هم از وقوع یک تصادف در محور یزد - طبس خبر داد و گفت: این تصادف چهار کشته و سه زخمی بر جای گذاشت.
سرهنگ مسعود قانعی اظهار داشت: این تصادف در محور یزد- طبس در کیلومتر ۱۰۲ این جاده رخ داد و دو خودروی سواری روآ و سمند با یکدیگر برخورد
کردند.
وی علت وقوع این حادثه را انحراف به چپ خودروی روآ اعلام کرد.
قانعی یادآور شد: این تصادف متاسفانه سبب جان باختن چهار تن از سرنشینان خودروها در محل حادثه شد و سه نفر دیگر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی بیان کرد: با حضور نیروهای امدادرسان، مصدومان به سرعت به بیمارستان منتقل شدند اما شرایط آنها هنوز رضایت‌بخش نیست.