kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۲۴۴۹
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۹

انتقاد شهردار بابل از روند رسیدگی به برخی پرونده‌ها



 بابل- خبرنگار کیهان:
شهردار بابل از روند رسیدگی به برخی پروند‌ه‌های حقوقی شهرداری گلایه کرد و گفت: متاسفانه در این پرونده‌ها تسامح و سهل‌انگاری مشهود است.‌ سید مجتبی حکیم افزود: پرونده‌ای که 5 میلیارد تومان محکومیت داشت با سهل‌انگاری‌ها به 25 میلیارد تومان محکومیت تبدیل شد که مشخص است یقینا یک خیانتی اتفاق افتاده است.
وی گفت لازم است تا با تلاش بیشتر،‌ این پرونده‌های عجیب و غریب و نظایر آن هر چه زودتر منتج به نتایج مثبت برای شهرداری شود.حکیم در جلسه معاونین و مدیران شهرداری بابل از ضرورت تحول در شهرداری خبر داد و یادآور شد؛ باید مدیران شهرداری از نهایت توان و آبروی خود برای اعتمادسازی افکار عمومی استفاده کنند.وی گفت: پروژه‌های نیمه‌کاره بسیاری در شهرداری باقی مانده است و معاونان و مدیران باید برای به سرانجام رساندن این پروژه‌ها تلاش مضاعف کنند.
حکیم اظهار داشت: در سه ماه گذشته تمام تلاش و ظرفیت خود را جهت اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره و نیمه فعال به کار گرفته‌ایم.
شهردار بابل گفت: از آنجایی که اولویت با پروژه‌های نیمه کاره است لذا معاونان و مدیران موظف هستند تا پیگیری خود را برای احداث پارکینگ طبقاتی، پارک سراج، ادامه لایروبی، تملک کمربندی شرقی دوم، تملک ادامه بلوار سی و پنج متری،  ادامه فاز 3 پروژه دفع بهداشتی زباله در سایت انجیلسی و موضوع شیرابه و اتمام پروژه بلوار امام رضا (ع) و... به کار گیرند.
شهردار بابل از وضعیت نامطلوب آسفالت،‌ جدول‌بندی و جوی وسط خیابان‌ها و کوچه‌ها انتقاد کرد و گفت: از معاونت عمرانی جدید انتظار داریم با اهتمام جدی جهت کاهش اعتراض و افزایش رضایت‌مندی مردم در بهبود آسفالت و کنده‌کاری‌ها و ترمیم حفاری عمل کنند.