kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۲۴۱۰
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۳
حملات لفظی مقامات آمریکایی به یکدیگر ادامه دارد

ترامپ: اوباما «بایدن» را از سطل آشغال درآورد!

ترامپ در جدیدترین حملات خود علیه جوبایدن کاندیدای پیشتاز دموکرات‌ها در انتخابات 20 20 وی را «آشغال مفلوک»ی خطاب کرد که اوباما او را از بین زباله‌ها بیرون کشیده و معاون خود کرده است.




هر‌چه زمان به انتخابات ریاست جمهوری 2020 نزدیک می‌شود حملات لفظی نامزدهای انتخابات این کشور علیه یکدیگر شدیدتر و تندتر می‌شود. ترامپ طی هفته‌های گذشته بارها در توئیتر و سخنرانی‌های مختلف خود «جو بایدن» را «خواب‌آلوی خزنده» و برنی سندرز را هم «پیرمرد احمق» خطاب کرده است. در این میان جو بایدن هم ساکت ننشسته و چندین باری ترامپ را با القابی مثل «دلقک» مورد خطاب قرار داده است. وی حتی گفته اگر دوران مدرسه همکلاسی ترامپ بود حتما او را کتک می‌زد.
حالا «ترامپ» در دور جدید حملات خود به «بایدن» او را شخصیتی خوانده که «به لحاظ روانی ضعیف است.» ترامپ گفته: «فکر کنم بیش از دیگران علیه بایدن وارد رقابت شوم. من دوست دارم علیه افرادی رقابت کنم که به لحاظ روانی ضعیف هستند چون سایرین انرژی بسیار بیشتری دارند. او شکست‌خورده و کندتر از قبل شده است... حالا باید به شما بگویم که او شخص متفاوتی است. چهره او نسبت به سابق تغییر کرده است. متفاوت‌تر از قبل عمل می‌کند. حتی او کندتر از سابق هم شده است. نمی‌دانم.»
 به گزارش ایسنا به نظر می‌رسد هدف از سخنان رئیس‌جمهوری آمریکا ایجاد تردیدهایی درباره سلامت جسمانی جو بایدن باشد. براساس یک نظرسنجی جدید، جو بایدن نسبت به ترامپ ۱۳ درصد در سراسر آمریکا جلوتر است. طبق نتایج این نظرسنجی، بایدن ۵۳ درصد و ترامپ ۴۰ درصد رای به دست می‌آورد.
ترامپ همچنین بایدن را بابت شکست‌های انتخاباتی در ۱۹۸۸ و ۲۰۰۸ مسخره و یک «بازنده‌» توصیف کرد و گفت: «بایدن همیشه یک درصدی بود. وی دو سه بار برای ریاست جمهوری نامزد شد اما هرگز بالاتر از ۱ درصد رأی نیاورد و بعد اوباما جلو رفت و وی را از سطل زباله بیرون آورد و معاون رئیس‌جمهور کرد. من او را «جوی یک درصدی» می‌نامم چون تا زمانی که اوباما وارد کار شود، او عملکرد خوبی نداشت.»
 ترامپ همچنین به برخی از نظرسنجی‌ها‌ اشاره کرد که نشان می‌دهند رقبای دموکرات بایدن در حال قدرت گرفتن هستند. ترامپ گفت: «اکنون به نظر می‌رسد که او مفلوک می‌شود. به نظر می‌رسد که دوستان چپش به زودی از او سبقت می‌گیرند. وقتی مردی در یک سخنرانی ۷۶ بار به نام من ‌اشاره کند یعنی به دردسر افتاده است.»