kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۲۳۶۲
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵

اخبار ورش جهان



حرکت زشت هواداران تیم صهیونیستی
 هواداران باشگاهی در رژیم‌اشغالگر خواستار لغو قرارداد بازیکنی به خاطر نام «محمد علی» شدند.
به گزارش RT، ورزش فوتبال قرار است که پیام آور دوستی و سازش در بین ملت‌ها باشد اما گاهی اوقات شاهد حوادث تلخ و زشت در آن هستیم.هواداران تیم بی‌تار رژیم‌اشغالگر قدس دست به اقدام زشت و غیر انسانی زدند. چند روز پیش این باشگاه اسرائیلی با بازیکنی نیجریه‌ای به نام محمد علی قرارداد سه ساله امضا کردند. کانون هواداران این باشگاه در بیانیه‌ای اعلام کرد که چون نام این بازیکن «محمد علی» است باشگاه باید هر چه سریع‌تر قرارداد او را فسخ کند. البته باشگاه اصرار دارد که از نام مستعار این بازیکن استفاده خواهد شد همچنانکه محمد صلاح، محمد است و برای او از لفظ مستعار» موو صلاح» استفاده می‌شود.
صعود اوکراین و کره جنوبی به فینال جام جهانی جوانان
تیم‌های اوکراین و کره جنوبی با برتری مقابل حریفانشان به دیدار نهایی جام جهانی جوانان راه یافتند.
 در مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها جام جهانی جوانان فوتبال ۲۰۱۹ که در کشور لهستان برگزار می‌شود، کره جنوبی تیم شگفتی ساز این دوره از رقابت‌ها با یک گل اکوادور را شکست داد تا به دیدار نهایی راه یابد.تنها گل کره‌ای‌ها را در این دیدار جون در دقیقه ۳۹ به ثمر رساند تا این تیم آسیایی در یک قدمی فتح جام قرار گیرد. در دیگر دیدار این مرحله از رقابت‌ها اوکراین نیز با همین نتیجه جوانان ایتالیا را برد تا این تیم نیز راهی دیدار نهایی شود.به این ترتیب دیدار نهایی جام جهانی جوانان بین اوکراین و کره جنوبی برگزار می‌شود. این دیدار روز شنبه برگزار خواهد شد و دیدار رده‌بندی بین ایتالیا و اوکراین نیز یک روز قبل یعنی روز جمعه برگزار می‌شود.
هیگوییتا: تیم کی‌روش قهرمان نشود موهایم را می‌تراشم
سنگربان افسانه‌ای تیم‌ ‌ملی فوتبال کلمبیا به حمایت از کی‌روش پرداخت و از اقدام عجیب خود در صورت قهرمان نشدن این تیم در کوپا آمه ریکا برزیل گفت.
تیم‌ ‌ملی فوتبال کلمبیا با هدایت کارلوس کی‌روش یکی از شانس‌های قهرمانی در کوپا آمه ریکا است.رقابت‌های کوپا آمه ریکا به میزبانی برزیل برگزار خواهد شد. رنه هیگوییتا، دروازه‌بان اسطوره‌ای کلمبیا با آن موهای منحصر به فردش که در حال حاضر هم چهره خاصی به او داده‌اند امید زیادی برای قهرمانی تیم‌ ‌ملی کشورش در این رقابت‌ها دارد.این دروازه‌بان اسطوره‌ای کلمبیا که در حال حاضر ۵۲ سال سن دارد، در این باره گفت‌: اگر تیم‌ ‌ملی فوتبال کلمبیا قهرمان نشود موهایم را خواهم زد. کلمبیا فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد. باید به حمایت از شجاعت کی‌روش پرداخت و امیدوار به کسب نتایج بهتر با این سرمربی شد.
اخراج ۳ عضو تدارکات برایتون به اتهام جاسوسی
باشگاه برایتون ۳ عضو تیم تدارکات خود را به اتهام جاسوسی اخراج کرد. به گزارش دیلی میل، باشگاه برایتون سه عضو تیم تدارکات خود را به دلیل فاش کردن اطلاعات خصوصی این تیم در شبکه‌های اجتماعی اخراج کرد. بعد از سه ماه بررسی‌هایی که از سوی این باشگاه صورت گرفت، مشخص شد کسانی که اطلاعات تیم را در شبکه‌های مجازی فاش می‌کردند، اعضای تیم تدارکات تیم برایتون بودند. به همین خاطر این سه عضو از سمت خود اخراج شدند.برایتون در رده هفدهم جدول رده‌بندی در لیگ برتر قرار گرفت و تنها دو امتیاز با منطقه خطر فاصله داشت. همین باعث شد که کریس هیتون، سرمربی برایتون در پایان فصل از سمت خود برکنار شود و گراهام پاتر به عنوان سرمربی جدید تیم منصوب شود.علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی نیز در تیم برایتون بازی می‌کند و در اولین فصل حضور خود در این تیم نتوانست در زدن گل و یا ثبت پاس گل سهیم باشد.