kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۲۳۴۶
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* وقتی شنیدم وزیر خارجه آلمان به ایران می‌آید تصور کردم برای عیادت از رزمندگان عزیزی که توسط مواد شیمیایی اعطائی این کشور به صدام معدوم سالهاست در بستر بیماری به‌سر می‌برند و ذره‌ذره شهید می‌شوند آمده تا عذرخواهی کند ولی وقتی دقت کردم دیدم برای کلاه‌گذاشتن بر سر مسئولان ساده‌لوح آمده است! آلمانی که از تحویل یک باک بنزین به دیپلمات ارشد ما دریغ کرد!
4190---0917
* کاش دولت آقای روحانی این شجاعت را داشت که قضیه یک باک بنزین ندادن به هواپیمای ظریف وزیر خارجه کشورمان توسط آلمانی‌ها را امسال در سفر وزیر خارجه این کشور به تهران مقابله به‌مثل بکند.
2274---0921
* از طرف ما خطاب به نماینده‌های غرب که به قصد واسطه‌گری برای آمریکا به ایران می‌آیند بنویسید الان زنگ حساب است نه زنگ انشاء. باید حساب پس بدهند چرا حقوق ایران در برجام را نادیده گرفته‌اند و در مقابل خروج آمریکا از برجام هیچ کاری نکردند.
تورانی
* خدا نگذرد از کسانی که بخواهند مجدداً با کشورهای بدعهد اروپایی بر سر یک میز بنشینند و سخن از قول و قرار حل مشکلات پس از چند سال معطلی ما بزنند! عزت ایران را حفظ کنید!
9020---0935
* اروپایی‌های بدعهد 70 سال است ملت آزاده و مظلوم فلسطین را سرکار گذاشته‌اند از یک طرف آنها را سرگرم مذاکره می‌کنند و از سویی چراغ‌سبز به رژیم جعلی و کودک‌کش نشان می‌دهند تا ملت مظلوم فلسطین را قتل‌عام کنند. همین رفتار را اگر بتوانند با ما هم دوست دارند بکنند. لطفاً مسئولان دولتی عزت ملت قهرمان و شهیدپرور را که 8 سال با تمامی کفر و شرک و الحاد جنگیدند و آنها را دست از پا درازتر روانه گنداب‌های خود کردند، لکه‌دار نکنند. چرا می‌خواهید اقتدار کشور را تضعیف کنید؟ باید پس از 40 سال یاد گرفته باشید که راه برون‌رفت از مشکلات تکیه به استعدادهای داخلی و اقتصاد مقاومتی است نه تکیه به کدخداهای قلابی!
0851---0912 و 3949---0912
* به غربی‌ها باید تفهیم کرد آنکه باید قدرت نظامی و تسلیحاتی‌اش مهار شود وحشی‌های گاوچران‌اند که برای خالی‌کردن جیب گاوهای شیرده غرب آسیا انواع سلاح‌های کشتارجمعی را به آل‌سعود خبیث و رژیم جعلی ارسال می‌کنند تا در قتل‌عام مظلومین یمن و فلسطین و... بکار گیرند نه قدرت نظامی و موشکی ما که فقط برای دفاع از مظلومان جهان به‌کار می‌رود. این قدرت قابل مذاکره نیست و هیچ‌کس در جایگاهی نیست که در این مورد حیاتی که تحت اشراف فرماندهی معظم کل‌قواست مذاکره کند و قول و وعده‌ای بدهد.
0291---0918 و 2842---0910
* ترامپ برچه اساس و اطلاعاتی اظهار داشته که دستگاه دیپلماسی ایران قول داده ‌است FATF را اجرایی کنند؟ این باید روشن شود.
6043---0916
* یک ژنرال آمریکایی در مورد مذاکره ایران و آمریکا گفته اگر آمریکا در مذاکرات خود حالت تهاجمی به خود نگیرد بهره‌ای نخواهد برد. این آمریکایی با گفته خود نقشه و هدف آمریکا از مذاکره با ایران را نشان داده و نیاز به توضیح بیشتر نیست.
3107---0902
* به‌نظرم آن دولت پنهانی که رئيس جمهور می‌گفت، دولت آقای نوبخت است!
6578---0938
* از قرار معلوم مخالفت وزیر آموزش و پرورش با سند 2030 برای بعضی دولتمردان خوشایند نبود و سرانجام ایشان را به بهانه نامزدشدن در انتخابات مجلس مجبور به استعفا کردند.
4662---0912
* قرار بود اصلاح‌طلبان تا 1400 با آقای روحانی باشند! چه شده که برای فرار از شکست‌های دولت که خود نقش بسیاری در آن دارند، حالا موضع مخالفت با وی گرفته‌اند؟ حتما این هم سناریوی فیلم تبلیغاتی جدیدشان برای فریب مردم در انتخابات مجلس است!
2977---0933
* وزیر نفت اگر به گفته‌های خود که در روزنامه دولتی ایران چاپ شده ایمان دارد چرا با روزنامه‌ها و رسانه‌های به قول خودش «خیال‌پرداز» پای میز مناظره نمی‌نشیند؟! تنهایی به قاضی رفتن که هنر نیست؟!
9590---0914
* دولتی که درد را تشخیص ندهد نمی‌تواند برای‌ آن نسخه بپیچد!  از مولا امیرالمومنین منقول است که من امیر جامعه‌ام و باید در حد نفر آخر جامعه باشم... درد دردمند را دردمند داند و بس! کسی که در ویلاهای آنچنانی و کاخ‌ها زندگی می‌کند چگونه از درد بی‌مسکنی، اجاره‌بها، بیکاری و حقوق‌های زیر یک میلیون و دو میلیون خبر دارد؟!
0092---0901
* از آقای وزیر نیرو  می‌پرسم مادری که برای خانواده 10 هزار تومان گوشت چرخ‌کرده خریده چند وعده غذایی می‌تواند پخت کند؟ چرا همه اقشار ملت را با هم‌طبقه‌های خودشان قیاس می‌کنند؟
2610---021
* اشرافیت بلای جان جامعه اسلامی است و حرف وزیر نیرو در مورد خورد و خوراک مردم نشانه بیگانگی اشرافیت با واقعیت زندگی مردم عادی است.
1700---0936
* سه ماه از سال جدید که سال رونق تولید نام‌گذاری شده می‌گذرد و در حالی که نیاز شدید به واگن‌های سواری و باری داریم ولی کارخانه واگن‌سازی کشور با کمتر از یک چهارم ظرفیت خود کار می‌کند. به دولتمردان عرض می‌کنیم این قدر انرژی‌تان را صرف این برجام لعنتی نکنید و به اقتصاد مقاومتی بپردازید.
8997---0911
* یکی از شاهکارهای مدیران دولت آقای روحانی این بود که با بی‌‌مبالاتی و چوب حراج زدن به خزانه زمینه افزایش قیمت 200 درصدی گوشی تلفن همراه را فراهم کردند و حالا  افتخار می‌کنند که با تلاش دولتمردان 20 درصد ارزان شد!
7215---0915
* گوشت کیلویی 30 هزار تومان به100 هزار تومان رسیده، سکه 800 هزار تومانی به بیش از 4 میلیون رسیده و ... آن وقت بوقچی‌های وابسته به دولت با ذوق‌زدگی خبر می‌دهند که گوشت دیگر گران نخواهد شد و دلاری را که 3 هزار تومان بوده و حالا 13 هزار تومان شده با هیجان بالایی خبر از کاهش 200 تومانی‌اش می‌دهند! این عده یا خودشان را به نادانی زدند یا بابت این کج فهمی‌ها کسب درآمد می‌کنند.
9715---021
* دولت تدبیر با این افزایش چند برابری قیمت مسکن و اجاره‌بها چه راهکاری را برای کسانی که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و یا بهزیستی‌اند و قادر به تامین چند ده میلیون تومان برای افزایش رهن و اجاره نیستند، ارائه می‌دهد؟! لابد دولت می‌خواهد همانند سیل‌زدگان چادرهایی را برای اسکان موقت آنها برپا کند!
2805---0916
* در جریان ماجرای راننده وظیفه‌شناس اسنپ خانم هنجار‌شکن خودش معترف شده که اقدام به‌عمل قانون‌شکنانه کشف حجاب کرده است. امیدوارم قوه‌قضاییه با توجه به این اعتراف صریح هرچه زودتر با متخلف برخورد قانونی کند تا بقیه قانون‌شکنان هم در جریان هزینه قانون‌شکنی قرار بگیرند.
7472---021
* به محض درگذشت فرد مشهوری که در حوزه هنر و... فعالیت می‌کرده، دستگاه‌های دولتی و بعضا معاون و شخص رئیس جمهور پیام تسلیت‌شان را رسانه‌ای می‌کنند اما همین مسئولان برای فوت مادر 4 شهید نه تنها پیام تسلیت ندادند بلکه حاضر نشدند نماینده‌ای را برای شرکت در مراسم این مادر اسطوره‌ای بفرستند!
2995----021
  پاسخ شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه، یک‌شنبه مورخ 1398/3/12 با مضمون؛ نگرانی از وضعیت استخدامی، «ضمن تشکر از این شهروند و همکار گرامی، به اطلاع می‌رساند دلیلی برای نگرانی از موقعیت شغلی و استخدامی این شهروند محترم و تمامی پرسنل گرامی شاغل در شرکت بهره‌برداری مترو وجود ندارد؛ شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه هیچ ابلاغی و یا تصمیمی برای خصوصی‌سازی و انتقال پرسنل زحمت‌کش خود به شرکت‌های خصوصی نداشته و تمامی مطالب پخش شده در خصوص تشکیل شرکت‌های خصوصی جهت برون‌سپاری خدمات کذب است.»