kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۲۲۶۲
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۸

اخبار کوتاه از فوتبال



سرنوشت «مجیدی و تیم امید»
به ستاد عالی بازی‌های المپیک کشید
با لغو جلسه فوق‌العاده هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک و برگزاری ستاد عالی بازی‌ها به احتمال زیاد تکلیف سرمربی تیم فوتبال امید شنبه هفته آینده در این جلسه مشخص می‌شود.
پس از اینکه فرهاد مجیدی از سوی فدراسیون فوتبال به عنوان سرمربی تیم فوتبال امید انتخاب شد، کمیته ملی المپیک نسبت به این مسئله واکنش نشان داد و اعلام کرد این توافق باید با هماهنگی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و در جلسه ستاد عالی بازی‌ها انجام می‌شد. بر این اساس فدراسیون فوتبال نیز انتخاب مجیدی به عنوان سرمربی تیم امید را رسما اعلام نکرد و رئیس‌فدراسیون فوتبال نیز بلافاصله برای حل این مشکل به دیدار رئیس‌کمیته ملی المپیک رفت.اکنون خبر رسیده که پس از این اتفاقات،‌ به احتمال زیاد در جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک - شنبه 25 خرداد - تکلیف سرمربی تیم فوتبال امید مشخص خواهد شد.کمیته ملی المپیک پیش از این تصمیم داشت جلسه فوق‌العاده هیئت اجرایی در روز شنبه برگزار کند اما این جلسه لغو شد و قرار است جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک در همان روز برگزار شود.مسئولان فدراسیون فوتبال هم در این جلسه حاضر خواهند بود.
علی کفاشیان در کرمان سمت گرفت!
رئیس‌سابق فدراسیون فوتبال به عنوان رئیس‌هیئت مدیره باشگاه مس کرمان انتخاب شد. باشگاه مس کرمان اعلام کرد که با انتخاب اعضای هیئت مدیره باشگاه، علی کفاشیان به‌عنوان رئیس‌هیئت مدیره انتخاب شده است. هم چنین دیگر عضو هیئت مدیره محمود محمودی‌نیا نماینده شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه در باشگاه نیز به‌عنوان مدیرعامل انتخاب شدند.
قرار داد همزمان بلبلی با استقلال و فولاد؟!
مدیرعامل باشگاه سپیدرود می‌گوید اگر محمد بلبلی به این تیم برنگردد، برای او درخواست محرومیت می‌کند.
کیومرث بیات مالک باشگاه سپیدرود رشت درباره مذاکرات و قرارداد بلبلی با استقلال و فولاد اظهار کرد: کار محمد بلبلی کاملاً غیرقانونی بوده است و ما به هیچ عنوان از مذاکرات او با خبر نبودیم. هم باشگاه استقلال و هم باشگاه فولاد برای این بازیکن از من رضایت‌نامه خواستند اما با توجه به این اتفاق، من رضایت‌نامه‌ای به آن دو تیم ندادم. او ادامه داد: ما شکایت‌نامه کتبی خود را به سازمان لیگ ارسال کردیم و منتظر هستیم و محمد بلبلی باید منتظر عواقب این کار خود باشد. او تا زمانی که ما در باشگاه نیامده بودیم، یک دقیقه هم برای سپیدرود بازی نکرده بود. مطمئن باشید اگر بلبلی برنگردد، ما درخواست محرومیت برای این بازیکن خواهیم کرد. این بازیکن با ما دو سال و نیم دیگر قرارداد دارد و هیچ بندی در قراردادش نبود که از باشگاه بتواند جدا شود. بازیکنانی مثل پیام صادقیان و علیرضا نورمحمدی گفته بودند اگر علی کریمی برود، ما هم از تیم می‌رویم اما او هیچ تبصره‌ای در قراردادش نداشت. در طی چند روز گذشته، محمد بلبلی بازیکن تیم سپیدرود رشت با وجود امضای قرارداد داخلی با فولاد، با باشگاه استقلال به توافق رسیده است و این مسئله منجر به یک سری حواشی شده است.