kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۲۲۳۵
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵
ربیعی:

تغییر دیگری در دولت نخواهیم داشت

سخنگوی دولت درخصوص شایعات مطرح شده پیرامون احتمال وقوع تغییرات در ترکیب کابینه، گفت: تغییرات دیگری در دولت نخواهیم داشت.


علی ربیعی سخنگوی جدید دولت در پاسخ به سؤالی درمورد برخی شایعات مبنی بر احتمال استعفای دو وزیر دیگر، هرگونه تغییر در ترکیب دولت اعم از استعفای وزیران را رد کرد و اظهار داشت: روز گذشته با وزیر صنعت و وزیر علوم دیدار داشتم و هر دو نفر آنها از انتشار این گونه اخبار در رسانه‌ها و فضای مجازی ابراز گله و ناراحتی کردند.
این اظهارات در حاشیه نشست غیرخبری روز گذشته (دوشنبه) ربیعی در کسوت سخنگویی دولت با خبرنگاران مطرح شد. ربیعی همچنین از برگزاری نخستین نشست خبری سخنگوی دولت در روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت خبر داد .
سه‌شنبه ۲۶ تیر ۹۷ بود که آخرین نشست مطبوعاتی سخنگوی دولت با حضور خبرنگاران برگزار شد و پس از آن محمدباقر نوبخت برای آنچه تمرکز بیشتر روی سازمان برنامه و بودجه خوانده شد از این سمت کناره‌گیری کرد. دولت روحانی پس از استعفای نوبخت از سخنگویی دولت، نزدیک به یک سال سخنگو نداشت. موضوعی که با توجه به شرایط حساس کشور انتقادهای فراوانی از سوی محافل سیاسی و رسانه‌ای را متوجه دولت کرد. در نهایت سوم خرداد رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور از انتخاب علی ربیعی به عنوان سخنگوی دولت خبر داد .
ربیعی روز گذشته در نشست غیررسمی با خبرنگاران حوزه دولت، ضمن شنیدن نقطه نظرات و همچنین پیشنهادات اصحاب رسانه برای تعامل بیشتر و بهتر با رسانه از ایجاد تحول در سخنگویی دولت خبر داد و خواستار همکاری و مشارکت همه رسانه‌ها برای تاثیرگذاری مثبت در جامعه شد.