kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۲۱۸۰
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۷

اخبار کوتاه از فوتبال



  برانکو با جدایی 4 پرسپولیسی موافقت کرد
سرمربی تیم پرسپولیس اعلام کرده که بازیکنان جوان این تیم می‌توانند راهی تیم‌های دیگر شوند.
در جلسه‌ای که ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ سرمربی این تیم قبل از سفر به کرواسی انجام داد، برانکو مواردی را به مدیرعامل باشگاه اعلام کرد تا در صورت بازگشت به ایران خواسته‌های او انجام گیرد.یکی از خواسته‌های برانکو از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس این بودکه بازیکنان جوان این تیم که فرصت بازی پیدا نمی‌کنند به صورت قرضی نه دائمی به تیم‌های دیگر بروند تا با بازی کردن در این تیم‌ها بتوانند تجربه خود را بالاتر ببرند.حمیدرضا طاهرخانی، محمدحسین اسدی، سعید حسین‌پور و احسان حسینی 4 بازیکن جوان تیم پرسپولیس هستند که فرصت زیادی به آنها برای بازی کردن، نرسید و به همین دلیل سرمربی پرسپولیس اعلام کرده آنها می‌توانند برای تجربه اندوزی بیشتر راهی تیم‌های دیگر به صورت قرضی شوند.
ستاره سپیدرود با استقلال به توافق رسید
ستاره فصل گذشته تیم فوتبال سپیدرود با مسئولان باشگاه استقلال برای فصل آینده به توافق رسید.
مسئولان باشگاه استقلال که به صورت چراغ خاموش در فصل نقل و انتقالات مشغول فعالیت هستند با محمد بلبلی بازیکن 22 ساله تیم فوتبال سپیدرود به توافق رسیدند.این اتفاق در حالی رخ داده که طی روزهای گذشته خبر حضور بلبلی در تیم فولاد و عقد قرارداد 3 ساله با این باشگاه مطرح شد اما مسئولان این باشگاه با بازیکن فولاد قرارداد رسمی امضا نکرده و استقلالی‌ها از فرصت استفاده کرده و با بازیکن جوان این تیم قرارداد امضا کردند.
3 تیم مشتری‌ قوچان نژاد
رسانه قبرسی گزارشی از آخرین وضعیت رضا قوچان نژاد در تیم آپوئل نیکوزیا منتشر کرده است.
به گزارش philenew، رضا قوچان نژاد برای فصل بعد نیز با تیم آپوئل نیکوزیا قرارداد دارد ولی مسئولان این باشگاه به دنبال راهی برای اتمام همکاری با مهاجم ایرانی هستند و باشگاه آپوئل در این راستا قصد دارد پیشنهادهای رسیده برای این بازیکن را بررسی کنند.تیم‌هایی چون پرسپولیس، تراکتورسازی و پدیده تیم‌هایی هستند که خواهان به خدمت گرفتند این بازیکن هستند ولی رسانه‌های ایرانی خبر دادند این بازیکن تمایلی به رفتن به لیگ ایران ندارد و اولویت خود را ماندن در تیمی اروپایی اعلام کرده است و در صورتی که او با آپوئل به توافق نرسد باید منتظر پیشنهاد تیم‌های دیگر برای این بازیکن بود.قوچان نژاد در نقل و انتقالات زمستانی راهی تیم سیدنی استرالیا شد و به صورت قرضی در این تیم بازی کرد.
مجید حسینی جراحی شد
سیدمجید حسینی، مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان تحت عمل جراحی قرار گرفت. دکتر پرهان خانلری در این باره عنوان کرد: سیدمجید حسینی، مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان که در دیدار دوستانه مقابل سوریه از ناحیه کتف و شانه دچار آسیب‌دیدگی شده بود، توسط دکتر حمیدرضا اصلانی، مشاور پزشکی فدراسیون فوتبال مورد عمل جراحی قرار گرفت.وی اضافه کرد: بعد از عمل جراحی کادر پزشکی تیم ملی طی دو هفته برنامه‌های توانبخشی را روی این بازیکن انجام می‌دهد و بعد از گذشت 45 روز وی می‌تواند به تمرینات گروهی تیم ملی اضافه شود.
مشخص شدن وضعیت نساجی تا 48 ساعت آینده
فرهاد صنیعی‌فر، مالک باشگاه نساجی قائمشهر اعلام کرد که وضعیت این باشگاه برای فصل آینده تا ۴۸ ساعت دیگر مشخص خواهد شد.
در حالی که اکثر تیم‌های لیگ برتری فعالیت‌شان را در فصل نقل‌وانتقالات آغاز کرده‌اند، باشگاه پُرطرفدار نساجی قائمشهر هنوز اقدامی برای فصل آینده انجام نداده و این در حالی است که سرمربی این تیم هم مشخص نشده است. علاوه‌بر این در هفته‌های اخیر هم شایعاتی در مورد عدم تمایل مالکان این باشگاه به تیمداری مطرح شد. فرهاد صنیعی‌فر، مالک باشگاه نساجی در مورد وضعیت مبهم نساجی و اینکه آیا آنها قرار است همچنان در فصل آینده تیمداری کنند، گفت: تا 48 ساعت دیگر همه چیز مشخص خواهد شد. بهتر است کمی صبر کنید. ما تا دو روز دیگر همه چیز را اعلام خواهیم کرد.وی در واکنش به اینکه گفته می‌شود مهدی تارتار به‌عنوان سرمربی جدید نساجی انتخاب خواهد شد، تصریح کرد: اجازه بدهید که همه چیز را در دو روز آینده اعلام کنیم.
مالک پدیده منتظر لیست گل محمدی
یحیی گل‌محمدی که برای گذراندن تعطیلات به خارج از کشور سفر کرده بود امروز به ایران بازگشت. او قرار است امروز در نشستی با حمیداوی مالک باشگاه پدیده شهر خودرو برنامه‌های تیمش برای فصل آینده و همچنین لیست خرید تیم را اعلام کند. گل‌محمدی در صورتی که نتواند بازیکنان مدنظرش را در ایران پیدا کند به همراه حمیداوی سفری به برزیل خواهد داشت تا در این کشور به دنبال بازیکن ارزان قیمت باشد.
حضور دستیاران استراماچونی در ایران
دستیاران سرمربی جدید استقلال وارد ایران شدند.
دو دستیار آندره‌آ استراماچونی، سرمربی جدید استقلال بامداد دیروز وارد تهران شدند. آنها پس از حضور در ایران به همراه علی خطیر، معاون ورزشی باشگاه استقلال به مجموعه ورزشی تهرانسر رفتند و از زمین چمن آن بازدید کردند.هم‌چنین قرار است استراماچونی امروز به تهران بیاید.