kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۲۱۷۱
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۶

حوادث کوتاه از کشور


      
      دستگیری قاتل
همدان – خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: عوامل انتظامی این شهرستان قاتل زن جوان را در کمتر از شش ساعت از کشف جسد، دستگیر کردند. سرهنگ محمدباقر سلگی، افزود: شهروندی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی خبر از رها شدن یک جسد در حاشیه پنج کیلومتری جاده ملایر داد.وی اضافه کرد: ماموران انتظامی پس از حضور در محل با جسد یک زن جوان مواجه شده که به طرز فجیعی به قتل رسیده بود.وی بیان کرد: هویت مقتول شناسایی شد و عامل قتل این زن که همسرش بود دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.سرهنگ سلگی، اختلاف خانوادگی را عامل بروز این اتفاق عنوان کرد.
برخورد کامیون با عابر پیاده
قزوین – خبرنگار کیهان: رئیس‌پلیس استان قزوین از برخورد یک دستگاه کامیون «خاور بنز» با عابر پیاده در بخش «کوهگیر» قزوین خبر داد. سرهنگ «نصراله بیگلری» گفت: فرد مصدوم (نوجوان 11 ساله)حین انتقال به بیمارستان توسط  عوامل اورژانس در مسیر راه به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرد. وی اضافه کرد: کارشناسان علت وقوع حادثه را عدم توجه به جلو از سوی راننده کامیون عنوان کردند.
آتش در اتوبوس
بجنورد– فارس: فرمانده پلیس راه بردسکن گفت: یک دستگاه اتوبوس مسافربری حامل 25 سرباز وظیفه که از بجنورد به سمت پادگان محمدرسول‌الله(ص) بیرجند در حال عزیمت بود، در کیلومتر 40 محور سبزوار به بردسکن دچار حریق شد. سرگرد حسن شاکری افزود: با عکس‌العمل به‌ موقع راننده، اتوبوس متوقف و بلافاصله تمامی سربازان از داخل اتوبوس خارج  شدند و ماموران آتش‌نشانی بردسکن به‌ محل حادثه اعزام و نسبت به‌ مهار و خاموش کردن حریق اقدام کردند.وی ادامه داد: در این آتش‌سوزی هیچ آسیبی به‌ سربازان وارد نشد و حال همگی خوب و توسط یک دستگاه اتوبوس دیگر به  پادگان بیرجند اعزام شدند، خسارت وارده به اتوبوس بیش از یک میلیارد تومان اعلام شد.
تصادف مرگبار
گرگان – باشگاه خبرنگاران جوان: سرپرست اورژانس و فوریت‌های پزشکی گلستان از برخورد مرگبار یک دستگاه پژو پارس با گاردریل در محدوده روستای عباس آباد و برفتان علی آباد کتول خبر داد. کمال غریبی افزود: پس از اعزام گروه‌های امدادی به محل حادثه مشخص شد دو نفر در دم جان باختند و دو نفر نیز مصدوم شدند.وی گفت: مصدومان به بیمارستان شهرستان علی آبادکتول برای مداوا منتقل شدند که حال آنها رضایت بخش نیست.
غرق شدن یک جوان در سد
مشهد – فارس: معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد  گفت: طی تماس‌های مردمی مطلع شدیم جوانی حدود ۲۰ ساله در سد طرق مشهد دچار حادثه شده است.مهدی رضایی ادامه داد: بلافاصله تیم‌های امدادی و غواص از چند ایستگاه منطقه سه عملیاتی به محل اعزام شدند و بعد از یک ساعت تلاش، جسد بی‌جان این جوان را از آب خارج کردند.
کشف تریاک
سرویس شهرستانها: فرمانده انتظامي شهرستان «نائين» از کشف تریاک در بازرسی از یک سواری پژو پارس خبر داد.
سرهنگ «ايرج کاکاوند» گفت: ماموران يگان امداد شهرستان «نائین» و ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهيد «شرافت» به یک سواری پژو پارس که در مسیر خلاف جهت و با سرعت بالایی حرکت می‌کرد، مشکوک شدند.وي با اشاره به متوقف کردن این خودرو در یک عملیات ضربتی بیان داشت: در بازرسی به عمل آمده 426 کیلو و 600 گرم تریاک که زیر صندلی‌ها و صندوق عقب خودرو جاساز شده بود، کشف شد.این مقام انتظامی افزود: همچنین در این عملیات یک سواری 405 و یک سواری ام‌وی‌ام که راه پاکن و همدست خودروی حامل بودند، نیز شناسایی و توقیف شدند.وی اضافه کرد: در این رابطه سه نفر سوداگر مرگ دستگیر شدند.
انهدام باند حفاری
قزوین- مهر: فرمانده انتظامی شهرستان بوئین‌زهرا از انهدام باند حفاری غیرمجاز در جهت تحصیل اموال تاریخی در این شهرستان خبر داد. سرهنگ حسین علیان‌نژادی، افزود: در بررسی نامحسوس میدانی انجام شده شش نفر که در حال حفاری غیرمجاز بودند توسط ماموران در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.وی اضافه کرد: از متهمان یک دستگاه سواری سمند یک دستگاه پیکان وانت توقیف و به پلیس آگاهی منتقل شد. فرمانده انتظامی بوئین زهرا در ادامه گفت: متهمان در بازجویی فنی پلیس به جرم خود اعتراف و به همدستی فرد دیگری نیز در این اقدام معترف که متهم هفتم نیز شناسایی و دستگیر شد.
توقیف خودروهای مزاحم
سرویس شهرستانها: فرمانده انتظامی استان اصفهان از توقیف یک هزار و 380 خودروی سواری که با دور دور کردن و دیگر حرکات مخاطره‌آمیز باعث سلب آسایش مردم شده بودند، خبر داد. سرتیپ مهدی معصوم بیگی ، افزود: در این عملیات با رانندگانی که قوانین را نقض کرده و با کورس گذاشتن در سطح خیابان‌ها باعث سلب آرامش و آسایش شهروندان می‌شدند برخورد قاطع و قانونی شد و طی هماهنگی قضائی به عمل آمده خودروی آنها به مدت یک هفته در توقیف پلیس است.وی اظهار داشت: این خودروها اقدام به دور دور کردن، حرکت با سرعت بالا، کورس گذاشتن در خیابان و دیگر حرکاتی که باعث سلب آسایش مردم می‌شد، می‌کردند.