kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۰۶۳۸
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۶

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* فرمانده معظم کل قوا بارها بر عدم وقوع جنگ تأکید داشته‌اند ولی عده‌ای وابسته و یا فاقد عقل و شعور مردم را از سایه جنگ می‌ترسانند در حالی که بر فرض محال وقوع هم خودشان مرد جنگ نیستند و فرار را بر قرار ترجیح می‌دهند و یا از پشت خنجر می‌زنند!
0097---0919
* آن مسئولی که به جای گره‌گشایی از مشکلات جامعه به دنبال پیدا کردن راه مذاکره با آمریکا می‌باشد باید در سلامت عقلی‌اش شک کرد.
7289---0911
* واقعاً عجیب است دولت از قوه قضائیه خواسته پیگیر مجازات کسانی باشد که ارز 4200 تومانی از دولت گرفته و پاسخگو نیستند. خود دولت این مشکل را ایجاد کرده حال چرا از دستگاه قضا می‌خواهند مسئله را جمع کند؟!
5364---0912
* آمدن ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن به طرف خلیج فارس در واقع حرکت یک خوکچه به طرف دهان اژدها است!
یک رزمنده دفاع مقدس
* آقای جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور توئیت کرده حرف و اعتراض دانشجو را باید شنید. عرض می‌کنیم بسم‌الله چند سال است که همین دانشجویان نسبت به عدم اشتغال در کشور، گرانی و افزایش افسارگسیخته قیمت‌ها اعتراض دارند چرا ایشان این اعتراض‌ها را نمی‌شنود؟
8886---0930
* هنجارشکنی‌های اخیر در دانشگاه تهران یک برنامه طراحی شده از خارج می‌باشد. بیگانگان با راه‌اندازی اغتشاش در این گونه مراکز به دنبال بی‌ثبات‌سازی کشور هستند.
4070---0918
* شهادت طلبه با زبان روزه و ضرب و شتم یک خانم محجبه ناهی از منکر روزه‌دار توسط قوم وحشی متهتک در دانشگاه یعنی در مرکز علم و منطق! نشانه‌های زیرپوستی برای قصد فتنه‌انگیزی دشمن در سال 98 است. با توجه به اینکه 9 ماه دیگر موسم انتخابات است لازم است نیروهای امنیتی- انتظامی هوشیارانه ریشه این فتنه‌انگیزی‌ها را قبل از سربرآوردن از خاک بدون مسامحه بخشکانند!
مجتبی گروسی
* از قرار معلوم بعضی نمایندگان مجلس مثل آقای کواکبیان خواستار بازنگری در قانون اساسی کشور شده‌اند و گویا در همین رابطه به محضر رهبر معظم انقلاب نامه‌نگاری کرده‌اند. بنویسید بنده هم با بازنگری در قانون اساسی موافق هستم و معتقدم در این بازنگری باید دست شورای محترم نگهبان برای نظارت کامل بر نمایندگان مجلس تا پایان دوره باز باشد و بتواند نمایندگان فریبکار و ناتوان در حیطه نمایندگی مجلس را کنار بزند.
دکتر طوسی‌زاده
* آقای ظریف باز هم لج بازی کرده و گفته ماندن در برجام به نفع ایران است. با خسارت‌های فراوان مادی و معنوی برجام برای کشور و مردم که به حالت احتضار افتادن قدرت هسته‌ای کشور یکی از این خسارت‌های جبران‌ناپذیر می‌باشد چگونه عقل سلیم می‌پذیرد که برجام به نفع کشور بوده است.
نیک‌نام
* یادداشت روز سه‌شنبه به قلم آقای دکتر کارخانه‌ای درد دل ‌ مردم است و تمام چراهای این یادداشت یک پاسخ دارد. نفوذ دشمن در بدنه نظام! باید کشور از لوث اینها پاکسازی ‌شود تا مشکلات با مدیریت جهادی حل شود.
8902---0914
* چرا با وجود این همه منابع خدادادی خاکی، طبیعی و معدنی و.... برای صادرات و ارزآوری توجهی نمی‌شود؟! تا کی قرار است همچنان به تک محصولی خود و فروش آن به نسل‌های آینده هم خیانت کنیم؟!
1758---0935
* با حضور معاونان چند وزیر و تعدادی فعال اقتصادی کشور بر سر سفره افطار سفارت انگلیس و صحبت‌ مقدماتی برای وارد کردن خودرو از این کشور استعمارگر چگونه می‌توان به رونق تولید در ایران امیدوار بود؟
7810---0937
* نمایندگان مجلس برای دریافت مالیات از صاحبین واحدهای مسکونی خالی نگه‌داشته شده کاری بکنند و قانونی به تصویب برسانند. واقعا دردآور است که دولت دست دلال‌های مسکن را برای ایجاد بازار سیاه مسکن و سودجویی هر چه بیشتر از این راه باز گذاشته است.
3673---0910
* آخرین امید مستاجران برای اجاره سرپناه، قوه‌قضاییه است با افزایش قیمت اجاراه مسکن،‌ مستاجران دیگر نمی‌توانند خانه‌ای اجاره کنند.
7472----021
*‌ دولتی‌ها باید به مردم بگویند که 30 میلیارد دلار ارزی که از کشور خارج شده به چه کسانی داده‌اند و چه اقدامی برای بازگرداندن آن به کشور شده است؟
8152---021
* دولت به جای اینکه اقدام به صادرات اقلام خوراکی مردم برای درآمد ارزی کند اقدام به باز گرداندن 30 میلیارد دلار ارزی کند که عده‌ای مرفه مشخص از کشور خارج کردند و تمایلی به بازگرداندن آن ندارند.
3152----021
* جریان نفوذ در آموزش و پرورش به بهانه اینکه محیط مدرسه باید شاد باشد رقص همراه با موسیقی را باب کرده است. در مبارزه با این کارهای ضد فرهنگ و اخلاق نباید تردید داشت. با کوتاهی در این مبارزه فرهنگ عیاشی و شهوت‌پرستی از کودکی نهادینه خواهد شد و این فاجعه است.
3107---0902
* شهرداری اعلام کرده قیمت بلیت مترو 20 درصد اضافه شده ولی بنده حساب و کتاب کردم به دست آمد که 49 درصد اضافه کرده‌اند. قبلا برای تعداد 4 ایستگاه مبلغ 440 تومان از اعتبار بلیت بنده کسر می‌شد الان برای همین تعداد ایستگاه 663 تومان کسر می‌شود.
احمدزاده
* اگر شکایات مردمی در قضایای گران‌فروشی و احتکار کالاها که از طریق شماره‌‌های تلفن و سامانه‌های پیامکی و... که در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد خیلی به موقع و سریع رسیدگی شود هم باعث جلب رضایت و اعتماد مردم نسبت به مسئولان در تعزیرات حکومتی می‌شود و هم جرات گران‌فروشی توسط سودجویان از بین می‌رود!
6263---0938
* با توجه به عدم دسترسی سریع ساکنان منطقه 22 شهرداری (شهرک گلستان) به مترو چیتگر و فراهم نبودن وسیله ایاب و ذهاب در ساعات پایانی شب و از سوی دیگر وجود مراکز متعدد تجاری و تفریحی در این منطقه ضرورت دارد مسئولین محترم شهرداری منطقه در خصوص ایجاد خط ویژه اتوبوسرانی سریع‌السیر  یا مونوریل مساعدت ویژه داشته باشند.
جمعی از ساکنان منطقه
* بازنشسته تامین اجتماعی و ساکن شهرستان بابل هستم برای 30 میلیون تومان وام ازدواج دخترم 40 میلیون تومان سفته داده‌ام. علاوه بر آن دو نفر ضامن معرفی کرده‌ام و از هر ضامن 40 میلیون تومان چک در وجه بانک گرفته‌اند در حالی که طبق دستور بانک مرکزی یک ضامن  کافی است.
کفایی‌مهر
«پاسخ روابط عمومی شهرداری منطقه 11»
 در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه وزین کیهان مورخ 16 اردیبهشت در خصوص ملک واقع در خیابان ولیعصر نرسیده به خیابان جمهوری کوچه رجب‌بیگی پلاک 13 به اطلاع می‌رساند: ملک مذکور در 97/10/22 با درخواست تخریب و نوسازی تشکیل پرونده نموده و با عنایت به نامه 544/16/13 مورخ 83/2/13 سازمان میراث فرهنگی در خصوص حفظ بدنه با سازمان میراث فرهنگی به شماره 982/126/875 مورخ 98/2/1 مکاتبه صورت گرفته و پس از اجرای مفاد نامه فوق‌الذکر پروانه صادر خواهد شد. قابل ذکر است هرگونه عملیات تخریب تا اخذ پروانه تخلف بوده و مورد تایید نمی‌باشد.