kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۰۵۸۴
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۹

کتاب‌هایی که باید شنید



آداب روزه‌داری، احوال روزه‌داران
کتاب حاضر شامل گزیده‌ای از مجموعه توصیه‌ها، نصایح، مواعظ و تحلیل‌های رهبر انقلاب، یکی از بهترین‌ نمونه‌ها در تبیین دقایق و ظرایف معارف ماه رمضان است که در فرازهایی از بیانات معظم‌له در ماه‌های رمضان سال‌های 1369 تا 1390 ارائه شده است.
احکام روزه
کتابچه الکترونیک احکام روزه مطابق با فتاوای مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در قالب 373 پرسش و پاسخ، سوالات و شبهات احکام روزه‌داری را در قالب یک نمایش رادیویی جذاب تبیین کرده است.
این کتاب حاوی مسائل مهم و مورد ابتلا  در احکام روزه از قبیل انواع روزه، راه‌های ثبوت اول ماه، مبطلات روزه، احکام پز‌شکی روزه، احکام روزه مسافر، احکام بانوان و زکات فطریه مطابق با فتاوای مرجع عالی‌قدر حضرت آیت‌الله العظمی ‌خامنه‌ای است.
لهوف
در این لوح صوتی که کل کتاب ارزشمند لهوف نوشته عالم بزرگ، سید بن‌طاووس (ره)، شامل وقایع قبل از واقعه جانسوز کربلا، اتفاقات روز عاشورا و بعد از حادثه کربلا روایت می‌شود.


جای پای فرهاد
این کتاب روایت زندگی شهید زرتشتی، فرهاد خادم از زبان مادرش است...
امام حسن(ع) فرزند خردسالش فرهاد را که بر اثر بیماری از زندگی‌اش نا امید شده بود شفا می‌دهد و ...
ماموریت در تهران، خاطرات ژنرال‌ هایزر
هایزر برای ماموریتی ویژه در تاریخ 14 دی 1357 به تهران آمد تا دولت آمریکا را در اطلاع از اوضاع ایران و تصمیم‌گیری بعدی به منظور سرکوب قیام مردمی و جلوگیری از انقلاب اسلامی یاری کند...  مخفیانه به ایران  آمدم که کودتا چگونه میسر است و آیا اصلا مصلحت هست یا نه؟

ر. تیرگری