kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۰۵۰۷
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۷

جشنواره موسیقی اروپا در تسخیر کابالیست‌ها(اخبار ادبی و هنری)

در حالی که شصت و چهارمین دوره مسابقات موسیقی اروپا موسوم به «یورو ویژن» در میان انبوه اعتراضات اهالی هنر و موسیقی در سرزمین‌های‌اشغالی آغاز شده، حضور برخی عناصر شناخته‌شده فرقه صهیونی کابالا در این مراسم، بیش از پیش به آن رنگ ایدئولوژیک و سیاسی زده است.



از جمله این عناصر، «مدونا»، خواننده فاسد آمریکایی است که در سال 2004 طی مراسمی رسما پیوستگی خود به فرقه صهیونی کابالا و تغییر نامش به «استر» (از اسطوره‌های صهیونیست ها) را اعلام نمود. مدونا پس از آن بارها در سرزمین‌های‌اشغالی برنامه اجرا کرد، با سران این رژیم از جمله شیمون پرز دیدار نمود و تبلیغات وسیعی برای کابالیست‌ها انجام داد.
در طی روزهای گذشته و به دنبال تحریم «یورو ویژن» از سوی دهها هزار هنرمند اروپایی و آمریکایی از جمله راجر واترز و کن لوچ و ... برای اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین های‌اشغالی فلسطین، گروههایی هم از «مدونا» خواستار عدم شرکت در این مراسم شدند اما وی در پاسخ، ضمن ادعای دفاع از حقوق فلسطینی‌ها، اظهار داشت که هنر خود را از سیاست دور نگاه می‌دارد! این در شرایطی است که اساسا برگزاری مسابقات «یورو ویژن» در اسرائیل به دنبال تقلب آشکار در دور نهایی مسابقات سال گذشته توسط صهیونیست‌ها صورت گرفت تا در دقایق آخر و برخلاف همه پیش‌بینی‌های انجام شده و روندی که جریان داشت، خواننده اسرائیلی علیرغم ضعف و بی‌استعدادی و مضحکه‌ای که به اعتقاد اغلب کارشناسان دارا بود، برنده اول این مسابقات اعلام گردد تا بنا به قانون این مراسم، دور بعدی در کشور خواننده برنده اول برگزار شود.  اما درخواست کنندگان تحریم «یورو ویژن» از سوی مدونا،احتمالا از عضویت وی درفرقه کابالا بی‌اطلاع بودند و نمی دانستند که او بطور رسمی توسط فیلیپ برگ (رئیس‌این فرقه صهیونی) به همراه جمعی دیگر از بازیگران و خوانندگان و چهره‌های معروف مانند دیوید بکهام، الیزابت تیلور، بابارا استرایسند، بریتنی اسپیرز، جیمز کامرون و ... به عضویت این فرقه درآمده است. گزارش‌های رسیده حاکی است که عناصر اصلی برگزاری مراسم یورو ویژن در اسرائیل، اعضای فرقه کابالا هستند و برنامه مدونا نیز به عنوان میهمان افتخاری در شب اصلی مراسم گنجانده شده است. قابل ذکر اینکه ریشه‌های فرقه کابالا به قرون اولیه هزاره دوم میلادی و نخستین جنگ‌های صلیبی می‌رسد که با شکست صلیبیون از مسلمانان توسط برخی خاخام‌های یهودی مانند «اسحاق کور» و «نهمانیدس» بوجود آمد که از مهم‌ترین حامیان فرماندهان صلیبی مانند «جیمز اول» به شمار می‌آمدند. این فرقه بعدا منشاء بوجود آمدن نخستین لژهای فراماسونری مانند «اسکاتی» و «گراند اوریان» در اروپا شد و گسترش آن به تاسیس تشکیلات مخوف فراماسونری در سراسر جهان انجامید. در نیم قرن اخیر مجددا شاهد گسترش فعالیت این فرقه به خصوص در جمع هنرمندان بودیم به طوری که در سال 2004، «پل اسکات» نویسنده مشهور نشریه «دیلی میل» ضمن انتشار خبر پیوستن امثال مدونا به فرقه کابالا، گزارش مفصلی از فعالیت‌های این فرقه در آمریکا و اروپا ارائه کرد و نوشت که رهبر 75 ساله کابالیست‌های امروز به نام «فیووال کروبرگر» یا «فیلیپ برگ» عملا بر هالیوود حکومت می‌کند و کابالا هالیوود را فراگرفته است. پس از آن بود که شاهد فیلم‌های کابالیستی متعددی مانند درخت زندگی (ترنس مالیک، استاد کابالا در دانشگاه ام آی تی)، آواتار (جیمز کامرون)، نوح (دارن آرنوفسکی) آخرین فرمانروای بادها (ام نایت شیا مالان) و ... و اعطای جوایز فراوان به این دسته از فیلم‌ها بودیم.