kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۰۴۸۰
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰
در میان فریادهای دلخراش من باردارم

پلیس آمریکا زن سیاه‌پوست باردار را به ضرب 5گلوله کشت

در ادامه جنایت‌های نژادپرستانه علیه سیاهان آمریکا پلیس این کشور این بار یک زن باردار را با شلیک گلوله به قتل رساند.



سرویس خارجی

سیاهان اولین و آخرین قربانیان نژادپرستی ساختاری و گسترده در جامعه آمریکا هستند. شلیک به سیاهان و کشتار آنان و سپس بروز اعتراضات تبدیل به نمایش دنباله داری در این کشور شده که هر روز در یکی از شهرهای آمریکا به صحنه می‌رود. سیاهان تنها کشته نمی‌شوند آنها به بهانه‌های مختلف زندانی نیز می‌شوند. آمارها نشان می‌دهدکه آمریکا بیش از 2میلیون و 200هزار زندانی دارد و 4میلیون و 800 هزار نفر نیز به قید وثیقه آزاد هستند و بر اساس گزارش‌ها بیشترین تعداد زندانیان آمریکایی را سیاهپوستان تشکیل می‌دهند.
در مناطق سیاهپوست نشین شهرهای آمریکا، از هر پنج جوان سیاه پوست چهار نفر در طول زندگی خود ممکن است به اتهام‌های مختلف دستگیر و گرفتار نظام قضایی شوند.
در جدید‌ترین مورد از این جنایات خبر رسیده که پلیس آمریکا یک زن را که فریاد می‌زد «باردار هستم» به ضرب گلوله کُشت.بر اساس گزارش روزنامه واشنگتن پست، یک افسر پلیس آمریکایی در شهر «بی تاون» تگزاس در اقدامی بی‌رحمانه زن ۴۴ ساله و سیاه پوستی را که فریاد می‌زد «باردار هستم» در پارکینگ مجتمع آپارتمانی محل زندگی‌اش، به ضرب گلوله کُشت.
بازرسان نام این افسر آمریکایی که ۱۱ سال سابقه خدمت در پلیس این کشور را دارد منتشر نکرده‌اند، اما هویت این زن را «پاملا شانتی ترنر» اعلام کرده‌اند.
 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان طبق ادعای پلیس، این افسر در ساعت ۱۰ و ۴۰ دقیقه شب مشغول گشت‌زنی در حوالی مجموعه آپارتمانی بریکستون در بی‌تاون بود که «ترنر» را دید. مقامات آمریکایی ادعا کردند این زن که متهم به حمله و اقدامات شرارت‌آمیز بود هنوز وثیقه آزادی خود را تحویل نداده بود و افسر پلیس، او را به واسطه اقدامات پیشینش (سوءسابقه او) می‌شناخت.
«استیو دوریس» یکی از افسران پلیس بی‌تاون نیز گفته: افسر پلیس سعی داشته زن را بازداشت کند که درگیری‌هایی بین آنها ایجاد شد.یکی از شاهدان ماجرا با ثبت ویدئویی از آنها و انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی، این موضوع را رسانه‌ای کرد. در این ویدئو افسر پلیس سعی دارد زنی را که در کنار یک خودروی پارک شده ایستاده است، بازداشت کند. اما زن می‌گوید قصد عزیمت به خانه‌اش را دارد. این ویدئو تقریبا تاریک است، اما نشان می‌دهد افسر پلیس، زن را آزاد کرده و او در حال حرکت به سوی آپارتمانش است. طبق آنچه گفته شده  زن می‌گوید: «شما مرا آزار می‌دهید» که ناگهان تنش میان آنها بالا گرفته و با شلیک اسلحه، زن به زمین می‌افتد. او فریاد می‌زند «باردار هستم».پلیس بار دیگر او را هدف قرار می‌دهد، ولی زن از جای خود بلند می‌شود. در نهایت، پلیس به او ۵ مرتبه شلیک می‌کند و کار...تمام می‌شود!