kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۰۴۴۹
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۶

تشریح آخرین وضعیت مذاکره و توافق فدراسیون فوتبال با ویلموتس

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه مارک ویلموتس از ایران خوشش آمده است، آخرین وضعیت مذاکره و توافق با این سرمربی بلژیکی را تشریح کرد و گفت: هنوز قرارداد نهایی امضا نشده است.



ابراهیم شکوری اظهار داشت: فعلاً در حال مذاکره هستیم. تقریباً مراحل نهایی است ولی هنوز قرارداد نهایی امضا نشده است. نیاز است یک‌سری مسائل بررسی شود. سعی می‌کنیم تا چند روز آینده قرارداد را نهایی کنیم.
وی درباره اینکه چرا توافق با ویلموتس و اطلاع‌رسانی در این‌باره طولانی شده است؟ تصریح کرد: شرایط ما با تمام دنیا فرق دارد. شرایط اقتصادی، سیاسی و منطقه‌ای ما با جاهای دیگر فرق می‌کند و مجبوریم دست به عصاتر پیش برویم. پنجشنبه هفته پایانی لیگ است و هواداران تمرکزشان را روی لیگ بگذارند. بعد از آن وضعیت سرمربی را اعلام می‌کنیم. اولویت ما این است یک قرارداد خوب بسته شود تا شرایط حرفه‌ای را در آن لحاظ کنیم. اگر قرارداد خوب بسته شود ضامن نتایج خوب تیم ملی هم خواهد بود.
شکوری که با شبکه خبر گفت‌وگو می‌کرد، در ادامه تاکید کرد: ویلموتس از جو ایران خوشش آمده است. فعلاً داریم امکاناتمان را نشان می‌دهیم. باید بندها را تک تک جلو ببریم. اگر عجله کنیم درست نیست. مردم هم توصیه نمی‌کنند عجله کنیم. سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درخصوص اینکه ویلموتس سوابق درخشانی ندارد و کار در تیم ایران برایش پرافتخار خواهد بود، گفت: نسل طلایی بلژیک را ایشان پرورش داد. می‌شود بعداً روی این بحث بیشتر صحبت کنیم. ویلموتس می‌تواند به ما کمک کند.