kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۰۴۴۱
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۱

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* تیرهای غیبی را که نفتکش‌های اماراتی و سعودی را در فجیره نشانه رفته از طرف هرکه بوده، باید به فال نیک گرفت.
2470---0919
* بار دیگر دست انتقام خداوند گریبان امارات کودک‌کش را گرفت. چندین انفجار قوی، هفت نفت‌کش امارات را درهم کوبید. شیاطین سعودی بدانند همین سرنوشت در انتظارشان است.
0291---0918
* بعد از 6 سال تخریب زیرساخت‌ها و رها کردن بازار به حال خود و به علت بی‌تدبیری در موضوعاتی مثل مسکن، تولید، اشتغال و نقدینگی و... حالا ادعای نداشتن اختیار را پیش کشیدن چیزی جز منحرف کردن افکار عمومی از مطالبه‌گری نیست... چطور شما اختیار داشتید هسته‌ای کشور حاصل تلاش شبانه‌روزی دانشمندان جوان و شهید کشور را بتن‌ریزی کنید، سانتریفیوژها را جمع‌آوری کنید، بیش از خواسته غربی‌ها به برجام متعفن نافرجام عمل کنید، به منتقدین خود هرآنچه برزبانتان جاری می‌شود اهانت کنید، مسائل اصلی را رها سازید و برحاشیه‌هایی مثل کنسرت و ... بپردازید خوب هم اختیار داشتید ولی...
4373---0912
* آقای روحانی اظهار داشته اختیارات رئیس جمهور کم است، اگر اختیار ایشان کم است چگونه توانسته اقتصاد کشور را تعطیل کند و به هیچ مرجعی هم پاسخگو نباشد؟
سوری از تهران
* اختیارات دولت آن‌قدر زیاد بود که در روابط خارجی، عقد قرارداد با شرکت‌های بدنام غربی و دادن امتیاز نقد از جیب مردم به بیگانگان را بدون هیچ مانعی انجام داد.
3767---0919
* نتایج خسارت بار مذاکره با 5+1 به واسطه اختیار رئیس‌جمهور تحقق یافت . هرچه رهبری گفتند که به این مذاکرات خوشبین نیستند اما آقای رئیس‌جمهور با بهره‌گیری از اختیارات پای میز مذاکره نشستند و آن را به وضع کنونی رساندند.
4610---0902
* خطاب به اصلاح‌طلبان بنویسید اگر اختیار دولت کم است پس چگونه حقوق‌های نجومی دریافت می‌کنند، کاری هم برای مردم انجام نمی‌دهند و در هنگام قصد قوه‌قضائیه برای رسیدگی به مفاسد نزدیکانشان، این قوه را به جنگ تهدید کرده بودند؟
ملکی
* چگونه است که آقای رئیس‌جمهور برای انعقاد برجام سراسر خسارت تمام خطوط قرمز نظام را زیر پا می‌گذارند ولی وقتی که به نتیجه نمی‌رسند ادعای نداشتن اختیار می‌کنند؟
6043---0916
* آقای رئیس‌جمهور اگر انصاف داشت نباید ناتوانی خود و دولت را با بیان این ادعا که اختیار دولت کم است توجیه می‌کرد. چرا این جماعت هر وقت خرابکاری می‌کنند آن را به گردن نظام می‌اندازند؟ آقای رئیس جمهور باید بپذیرد که با ناتوانی و بی‌توجهی به امور کشور، نمی‌شد معجزه صورت بگیرد.
7345---0912
* رئیس‌جمهور، رئیس قوه اجراییه است و باید مطابق قانون پاسخگوی کارهای حیطه مسئولیت خود باشد نه اینکه ناتوانی و ناکارآمدی خود و دولتش را با فرافکنی توجیه کند.
5164---0916
* آقای روحانی در تبلیغات انتخاباتی به عنوان حقوق‌دان ظاهر شدند پس حتما از قانون اساسی کشور، بهتر از هر کسی مطلع بودند کما این‌که بارها نسبت به اجرای قانون اساسی تاکید می‌کردند ولی ظاهراً برای پرت شدن حواس افکار عمومی از مطالباتشان ناگهان به یادشان افتاده که نکند اختیاراتشان کافی نبوده است!
021-6172
* برخی برای ناکارآمدی و بی تدبیری خویش به دنبال بهانه و سوژه می‌گردند یکی یقه برادران مجاهد افغان را می‌گیرد و دیگری درخواب و خیال تغییر قانون اساسی به سرمی برد و آن یکی نداشتن اختیار را پیش می‌کشد!
7956---0935
* خبرها بار دیگر پس از مشروطه حکایت از چیده شدن دیگ‌های انگلیسی در سفارت آن دولت خبیث و ترتیب دادن ضیافت افطاری برای  وادادگان داخلی دارد  دستگاه‌های امنیتی چه می‌کنند؟!
قاجار دولو
* در خبرها آمده بود که اندیشکده‌های اروپایی از آمریکا خواسته‌اند به برجام برگردد. این به خاطر منافعی است که از برجام به آنها می‌رسد اما اگر  اندیشکده‌های ما بخواهند نامه‌ای بنویسند باید ماجرای معامله اسب زین‌شده با افسار پاره را به رشته تحریر درآورند!
1156---0939