kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۰۳۸۹
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۱

اخبار کوتاه از فوتبال



پیشنهاد ۷۰۰ هزار دلاری برای بیرانوند از بلژیک و ترکیه
دروازه‌بان ایرانی تیم پرسپولیس پیشنهادهای مالی خوبی از ترکیه و بلژیک به دستش رسیده است.
به گزارشgazetedamga ترکیه، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس و تیم ملی ایران مورد توجه تیم‌های فنرباغچه، بشیکتاش و رایزه اسپور قرار گرفته است.این دروازه بان ایرانی که نمایش خوبی در جام جهانی داشت و تیمش یعنی پرسپولیس را به فینال لیگ قهرمانان آسیا رساند، پیشنهادهایی دریافت کرده است. هر چند تیم باشگاهی او در ایران خواستار ادامه ماندنش در تیم شده است.
بعد از فنرباغچه و بشیکتاش که به این دروازه‌بان پیشنهاد دادند، باشگاه رایزه اسپور اخیراً به صف تیم‌های خواهان بیرانوند اضافه شده است. البته تیم خنک بلژیک نیز پیشنهاد ۷۰۰ هزار دلاری خود را به پرسپولیس برای جذب بیرانوند ارائه داده است.بازیکنانی چون علی قلی‌زاده، کاوه رضایی در لیگ بلژیک بازی می‌کنند و مرتضی پورعلی گنجی نیز سابقه بازی برای مدت کوتاهی در لیگ بلژیک دارد.
احتمال تغییرات مجدد در هیئت مدیره استقلال
احتمال اینکه هیئت مدیره استقلال بار دیگر دستخوش تغییراتی شده و عضو جدیدی در آن دیده شود وجود دارد.
باشگاه استقلال در سال‌های اخیر نتوانسته با عملکردش رضایت هواداران را جلب کند و در این فصل هم آنها در هیچیک از ۳ تورنمنت بزرگی که حضور داشتند، موفق نشدند. با وجود اینکه هیئت مدیره استقلال به تازگی دستخوش تغییراتی شده، هنوز مشکلات مالی باشگاه پابرجاست تا جایی که بازیکنان استقلال امروز دست به اعتصاب زده و از انجام تمرین خودداری کردند.
در این خصوص شنیده می‌شود که پابرجا بودن مشکلات مالی، عدم توفیق در نتیجه‌گیری تیم در هر سه جام و نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات می‌تواند دلایلی باشد که هیئت مدیره این باشگاه را بار دیگر دستخوش تغییراتی کند. از این رو ممکن است اعضای جدیدی که روابط بهتری با حامیان مالی داشته و از توان بیشتری در جذب منابع مالی برخوردار باشند جای برخی از اعضای هیئت مدیره این باشگاه را بگیرند تا استقلال در نقل و انتقالات پیش فصل مشکلات مالی کمتری داشته باشد.
سهمیه ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان ۲+۲ است
سهمیه فوتبال باشگاهی ایران در لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۰ نیز ۲+۲ خواهد بود.
سهمیه فوتبال باشگاهی ایران در لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده نیز مثل همین فصل ۲+۲ خواهد بود. در آخرین اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم ‌های قهرمان لیگ برتر و جام حذفی ایران به طور مستقیم به لیگ قهرمانان آسیا صعود خواهند کرد و تیم‌های دوم و سوم لیگ برتر هم در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان خواهند بود. البته در صورتیکه سپاهان یا پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شوند در آنصورت تیم چهارم جدول لیگ هم سهمیه آسیایی خواهد شد. بنابراین رتبه چهارم هم در لیگ برتر اهمیت
دارد.
پرداخت دومین قسط کی‌روش
دومین قسط مطالبات کارلوس کی‌روش از فدراسیون فوتبال ایران امروز به این مربی پرتغالی پرداخت شد.
کارلوس کی‌روش چندی پیش در مصاحبه‌ای گلایه آمیز از مسئولان فدراسیون اعلام کرد در صورت عدم پرداخت طلب 900 هزار دلاری‌اش از فدراسیون فوتبال ایران شکایت خواهد کرد که همین موضوع باعث شد تا مسئولان فدراسیون برای طلب سرمربی سابق تیم ملی اقدام کنند.
مسئولان فدراسیون فوتبال در توافق با وکیل کارلوس کی‌روش تصمیم گرفتند که طلب سرمربی پرتغالی را در 6 قسط 150 هزار دلاری به وی پرداخت کنند و به همین دلیل اولین قسط مطالبات کی‌روش 2 روز پیش و دومین قسط 150 هزار دلاری وی امروز به این مربی پرداخت شد. قرار است 4 قسط دیگر کی‌روش به صورت مرحله‌ای به کارلوس کی‌روش پرداخت شود.
سرپرست نساجی برکنار شد
سرپرست تیم فوتبال نساجی مازندران از سمت خود برکنار شد.
فرهاد کوچک‌زاده سرپرست تیم فوتبال نساجی مازندران به دلیل اینکه از ورود حمید مطهری مربی نساجی به تمرین امروز این تیم جلوگیری نکرد از سمت خود برکنار شد.بعد از مصاحبه مطهری علیه مالک این باشگاه وی اعلام کرد دستیار جلالی دیگر حق حضور در تمرینات را ندارد ولی مطهری در تمرین دیروز این تیم حضور پیدا کرد و همین موضوع باعث شد تا کوچک‌زاده توسط مالک این باشگاه نیز برکنار شود.
دوری 3 ماهه رسن از میدان پس از عمل جراحی
هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس شانه مصدوم خود را جراحی کرد.
 بشار رسن ساعت ۱۵ دیروز شانه خود را به وسیله لیزر و بدون استفاده از تیغ جراحی عمل کرد.بنا به گفته پزشک تیم فوتبال پرسپولیس، مدت زمان دوری رسن از میادین فوتبالی حدود سه ماه خواهد بود. هافبک تیم ملی فوتبال عراق فردا از بیمارستان مرخص می‌شود و به عراق رفته تا دو هفته استراحت مطلق داشته باشد. بشار رسن روند درمانی خود را در بیمارستان اسپیتار قطر دنبال می‌کند.
برانکو: پیشنهادهای جدیدی دارم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد هنوز یک سال دیگر از قرارداد او با این تیم باقی مانده است.
برانکو ایوانکوویچ در پاسخ به این سؤال که ترسی از بازی هفته آخر برابر پارس جنوبی جم دارد یا خیر؟ گفت: بوشهر شهری در جنوب ایران است و الان گرمای خیلی زیادی آن‌جا است. تمام حریفان برابر ما با ۲۰۰ درصد توان ظاهر می‌شوند. پارس حریف سرسختی است. با توجه به نتایجی که در هفته‌های اخیر داشتیم و شگفتی‌های زیادی که رخ داده است باید بسیار مراقب باشیم تا غافلگیر نشویم. به بازیکنانم نگاه می‌کنم. به کیفیت و شادی که در تمرینات دارند و خیالم راحت می‌شود. پنج‌شنبه با این روحیه و کیفیت قهرمان می‌شویم. جام قهرمانی هنوز در قفسه است و باید پنج‌شنبه در آن را باز کنیم و جام را به دست بیاوریم.او گفت: خوشبختانه امیدوار به کسب دو جام لیگ و جام حذفی هستیم تا فصل را به خوبی به پایان برسانیم. من یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم. باشگاه می‌خواهد قرارداد من طولانی‌تر باشد و من پیشنهادهایی به دستم رسیده است. در صورتی که برانکو با پرسپولیس قهرمان لیگ ایران شود، اولین مربی کروات در تاریخ است که با یک تیم خارجی ۳ بار پیاپی قهرمان لیگ می‌شود.