kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۰۳۸۷
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۱

وزارت ورزش در انتظار پاسخ استعلام نامزدهای 2 فدراسیون المپیکی

وزارت ورزش و جوانان بعد از تعیین سرپرست برای فدراسیون‌های کشتی و وزنه برداری به نوعی آرامش را در این 2 رشته المپیکی حکفرما کرده و به نظر می‌رسد که وزارتخانه در نظر دارد تا در اولین فرصت انتخابات آنها را برگزار کند.



با توجه به اهمیت موضوع و همچنین شانس بالای کشتی و وزنه برداری برای کسب مدال در بازی‌های المپیک 2020 توکیو حتی مسئولان وزارت ورزش و جوانان و همچنین کمیته ملی المپیک تلاش دارند تا مجمع انتخاباتی فدراسیون‌های المپیکی و مدال آور کشتی و وزنه برداری را در موعد مقرر برگزار کنند و نگاه ویژه‌ای به این موضوع وجود دارد.
در همین راستا سید محمد شروین اسبقیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی درباره زمان برگزاری مجامع انتخاباتی فدراسیون‌های المپیکی نظیر وزنه برداری و کشتی اظهار داشت: هنوز استعلام نامزدهای انتخاباتی این 2فدراسیون اعلام نشده است که این وزاتخانه بلافاصله پس از دریافت پاسخ استعلام از مراجع ذیصلاح زمان برگزاری مجمع انتخابات را اعلام می‌کند. بهروز نعمتی و علیرضا خسروی از سوی وزیر ورزش و جوانان به ترتیب به عنوان سرپرستان فدراسیون‌های کشتی و وزنه برداری منصوب شدند تا مقدمات برگزاری انتخابات را فراهم سازند.