kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۰۳۸۱
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۷

خواندنی از ورزش ایران



*نهمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان برای شرکت در رقابت‌های جهانی قزاقستان و گزینشی المپیک از دیروز آغاز و تا اول خردادماه در محل خانه کشتی عبداله موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران ادامه خواهد داشت. رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک 2020 توکیو روزهای 23 تا 31 شهریورماه در شهر نورسلطان کشور قزاقستان برگزار می‌شود.
*در فاصله ۲۴ ساعت تا اعزام تیم ملی کاراته به رقابت‌های کاراته وان ترکیه، وزیر رفاه با حضور در اردوی تیم ملی با اعضای این تیم دیدار و گفت‌وگو کرد. با تلاش سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی که کارمند سازمان تأمین اجتماعی است، شریعتمداری به همراه صالحی امیری رئیس‌کمیته ملی المپیک و حسن طباطبایی رئیس‌فدراسیون کاراته با حضور در محل آکادمی ملی المپیک با اعضای تیم‌های ملی کاراته مردان و زنان کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.تیم ملی کاراته رقابت‌های سختی را برای کسب سهمیه المپیک در پیش دارد و حضور مسئولان در کنار کاراته کاهای ملی پوش می‌تواند ثمرات مفیدی برای این تیم داشته باشد.
* تارا سوری نماینده پینگ‌پنگ دختران ایران در مسابقه هوپس آسیا برای اولین بار موفق شد به مدال برنز دست پیدا کند.سوری در مرحله اول این مسابقات برابر نمایندگان مالزی، قطر، پاکستان و تایلند به برتری رسید و به عنوان صدرنشین راهی مرحله دوم شد اما در این مرحله برابر نماینده مالدیو شکست خورد و به مدال برنز رسید.