kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۰۰۷۷
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۴

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* گزارش‌ها و تحلیل‌های رسانه‌های معاند خارجی و بعضاً داخلی در مورد علت اعزام ناو شیطان بزرگ به خلیج فارس، به صورتی رسوا آشکارکننده این برنامه است که قرار است مردم کشورمان را از سایه جنگ بترسانند. زهی خیال باطل.
3107---0902
* مدتی است دشمن سیاست فشار از خارج و چانه‌زنی در داخل توسط وطن‌فروشان بی‌مواجب را دنبال می‌کند. ولنگاری بازار معیشت هم شاه کلید آن است!
1543---0903
* آقای رئیس جمهور برای کاستن از تعهدات کشورمان در برجام روش تدریجی گام به گام (2ماه به 2ماه) را مطرح و اعلام کردند. چرا در گذشته در مذاکرات برجام به روش گام به گام عمل نکردند و همه امتیازها را نقد واگذار نمودند که مشکلات امروز به‌وجود بیاید؟
قاضی
* امیدواریم با این تصمیم جدیدی که دولت در برجام گرفته خسارت‌های گذشته تاحدودی جبران شود و سخنان رئیس‌جمهور خدای ناکرده صرفاً تبلیغاتی نباشد.
3306---0912
* دولت باید همان بعد از خروج آمریکا از برجام محدودیت غنی‌سازی در کشور را بر می‌داشت ولی آن موقع آقای رئیس‌جمهور برعکس پیام ضعف به غرب فرستاد و نتیجه‌اش مشکلات امروز کشور شد.
6712---0935
* تمام این بدعهدی‌های امروز آمریکا و اروپایی‌ها را رهبر معظم انقلاب از قبل پیش‌بینی و به مسئولان و مردم اعلام کرده بودند. دولتمردان ما باید به‌خاطر نداشتن شناخت لازم از دشمنان و واردآوردن خسارت شدید به کشور و ملت پاسخگو باشند و در کل برای افزایش بصیرت خود کاری بکنند.
1648---0915
* دولت به‌حدی در برجام به طرف مقابل ضعف نشان داده که هنوز جوهر بیانیه شورای عالی امنیت ملی خشک نشده فرانسه درگیر جلیقه زردها، ما را تهدید کرده است!
4217---0912
* برجام غُلی بود که غرب‌گرایان به پای کشور و مردم انداختند و باید چندین سال هزینه آن را بدهیم. وقتی در مسئولان عشق به وطن باشد خطرهایی مانند برجام برای کشور بوجود نمی‌آید.
2900---0903
* در تمام کشورهای اسلامی ماه رمضان که فرا می‌رسد قیمت موادغذایی کاهش پیدا می‌کند در کشور ما به دلیل بی‌توجهی دولتمردان و نمایندگان مجلس برعکس قیمت‌ها بالا می‌رود. بنویسید بسیاری از پست‌ها و جایگاه‌هایی که دولتی‌ها ونمایندگان اشغال کرده‌اند به دلیل بی‌توجهی به مردم غصبی بوده و باید پاسخگو باشند.
خدادادی
* آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور گفته بیش از این نمی‌توانیم نظارت کنیم. سوال این است که وقتی نمی‌توانند چرا کار را به کاردان نمی‌دهند و دودستی به قدرت چسبیده‌اند؟
9590---0914و 2511----021
* دولتی که نتواند نظارت کند و با کم‌فروشی، گرانفروشی مبارزه کند و متخلفان را به محکمه بفرستد پس به چه‌ دردی می‌خورد؟! این همه «کاربلدیم» این بود؟!
2696---0912
* اگر کشور ما فاقد نفت، گاز، پتروشیمی، برق، آب، کشاورزی، دامداری، مس، طلا، آب، خاک، خرما، زعفران، پسته، قالی، خاویار، میوه‌ها، فولاد، آهن، زیتون، برنج، چای و... و هزاران نعمت الهی دیگر نبود و کشور دست این دولت به اصطلاح تدبیر بود روزی چندبار دست تسلیم بالا می‌برد. ای مردم در انتخابات دقت کنید و درست انتخاب کنید تا کشور را جلو ببرند.
4897---0914و 2842---0910
* پس از عید نوروز دوباره موج گرانی‌های جدید با افزایش کرایه‌ها، مترو، انواع و اقسام خوراکی‌ها و... شروع شد. ولی ملت با صبر و بردباری ان‌شاءا... این سختی‌ها را پشت سر می‌گذارد و احساس ناامیدی به خود راه نمی‌دهد. بر مشکلات فائق می‌آید و بر دهان دشمنان می‌کوبد. باید ریشه مشکلات را یافت و خشکاند. اما یکی از دلایل ریشه‌ای مشکلات جامعه امروز، عدم دقت مردم در انتخاب مسئولان است.
9239---0922
* آقای علی مطهری به باز بودن کسبه تا صبح، راه‌اندازی کلوپ توسط شهرداری و رقص در مدارس اعتراض کرده است. به ایشان باید گفت باید روزی که سنگ اصلاح‌طلبان را به سینه می‌زدید فکر این روزها را نیز می‌کردید.
2359---0919
پاسخ شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو):
در پاسخ به مطلب مندرج در آن روزنامه، پنج‌شنبه مورخ 1398/1/22 صفحه 2 با مضمون: انتقاد به پوشش نامناسب یک مسافر خارجی در ایستگاه متروی پانزده خرداد، «ضمن تشکر از این مسافر محترم، به اطلاع می‌رساند ایشان مطمئن باشند که به محض مشاهده چنین مواردی، ماموران مستقر در ایستگاه‌ها ضمن تذکر لازم به وظیفه خود عمل خواهند نمود.»
«پاسخ سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران»
در پاسخ به پیام مردمی مندرج در روزنامه کیهان مورخ 1398/02/09، با موضوع (سنگفرش کردن جوی آب حاشیه خیابان ولیعصر(عج) منجر به خشک شدن تدریجی درخت‌های چنار شده) ضمن تشکر از توجه شهروند محترم به آگاهی می‌رساند: «سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران در راستای صیانت از درختان خیابان ولیعصر(عج) نسبت به جمع‌آوری سنگفرش جوی آب حاشیه این خیابان، بهسازی بستر کاشت درختان با خاک و کود مناسب، تیمار و رسیدگی به درختان آسیب‌دیده و همچنین کاشت 740 اصله درخت چنار 8 تا 12 ساله با محیط بن بیش از 45 سانتیمتر در سال 1396 و 1100 اصله در سال 1397 به روش روت‌بال اقدام نموده و ساماندهی و احیا مابقی درختان نیز در دستور کار این سازمان قرار دارد.»