kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۸۶۷۸
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۳

دولت دچار ضعف و کاهلی است البته تقصیر رقباست(!)(خبر ویژه)

عضو شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان با انکار نقش این طیف در ناکارآمدی دولت می‌گوید: دولت دچار کم‌کاری و انفعال شده و عملکرد آن ضعیف است.



عبداله ناصری در گفت‌وگو با ایلنا و درباره عملکرد دولت اظهار داشت: آنچه که می‌شود در یک ارزیابی کلی درباره 2 سال اخیر دولت یعنی از اسفند 95 با قاطعیت بیان کرد آن است که کابینه در سال‌های 96 و 97 در مجموعه روند عملکردهایش با ضعف همراه بوده است.
وی با اشاره به اینکه انتظارات از دولت روحانی بسیار بالا است، بیان کرد: معتقدم با توجه به اختیاراتی که دولت روحانی دارد انتظاراتی که در جامعه و افکار عمومی از آن شکل گرفته است نامتقارن است که این امر هم به ضعف دولت بازمی‌گردد و رقبای جدی آن که از نظر رسانه‌ای دست برتر دارند، توانستند این فکر یا برداشت را برای اکثریت جامعه ایرانی ایجاد کنند که روحانی و دولتش دچار یک انفعال و تنبلی شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه چنین نقدی تا حدودی  درست است، عنوان کرد: البته این را هم باید بپذیریم که این اتفاق از سال 95 به بعد مشهودتر است؛ یعنی هم خود آقای روحانی و بسیاری از دولتمردان دچار یک نوع کم‌کاری و بعضا انفعال شده‌اند.
مشاور خاتمی ادعا کرد: هر چقدر که دولت در بخش اطلاع رسانی و کار رسانه‌ای ضعیف عمل کرده است مخالفانش با برنامه‌ریزی و داشتن فضای رسانه توانستند این را برای جامعه جا بیندازند که دولت در 2 الی 3 سال اخیر دچار یک کاهلی شده به نوعی دست‌ از امور شسته است.