kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۸۶۶۰
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۷

استقبال مردم کشور تونس از پخش مجدد سریال «یوسف پیامبر(ع)»(اخبار ادبی و هنری)

سریال «یوسف پیامبر» به‌خاطر علاقه بسیار زیاد مردم کشور تونس، بار دیگر در آن کشور به نمایش در‌می‌آید.



به گزارش خبرنگار کیهان، مجموعه تلویزیونی «یوسف پیامبر» ساخته مرحوم فرج‌الله سلحشور، با گذشت بیش از یک دهه از رونمایی، همچنان در سطح جهان طرفدار دارد. تازه‌ترین متقاضی پخش این سریال ایرانی، شبکه «کارتاژ پلاس تی‌وی» تونس است. البته سریال «یوسف پیامبر» قبلا در کشور تونس به نمایش درآمده بود؛ اما به گفته «ایمان خضر» مدیر روابط عمومی شبکه «کارتاژ پلاس تی وی»، به‌دلیل علاقه بسیار زیاد مردم آن کشور به این سریال، بار دیگر در ماه رمضان پخش خواهد شد.
وی در دیدار با علیرضا فدوی، سرپرست رایزنی فرهنگی ایران در تونس خواستار پخش مجدد سریال «یوسف پیامبر(ع)» شد.خضر در این دیدار، علاقه‌مندی مردم تونس را برای نمایش سریال‌های ایرانی دوبله شده به زبان عربی به ویژه در حوزه داستان انبیاء، ابراز کرد.
مدیر روابط عمومی شبکه «کارتاژ پلاس تی‌وی» افزود: با توجه به استقبال بسیار خوب مردم تونس از مجموعه تلویزیونی «یوسف پیامبر(ع)» ساخته فرج‌الله سلحشور، خواهان پخش مجدد آن در ماه مبارک رمضان هستیم.
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور ممتاز در این زمینه به ویژه با ساخته‎های ارزشمندی چون «مریم مقدس» و مجموعه‌ای از سریال‌هایی که داستان‌های پیامبران را بازگو کرده‌اند، ظاهر شده است.
خضر همچنین آمادگی شبکه «کارتاژ پلاس تی وی» را برای همکاری با تولیدکنندگان سریال‌های تلویزیونی جمهوری اسلامی ایران برای دوبله به زبان عربی اعلام کرد.