kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۸۵۲۲
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۴

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* سیل‌های اخیر هرچند خسارت‌های سنگینی بر جای گذاشت اما حضور پرشور جوانان و نهادهای مردمی و نیروهای مسلح و خلق این حماسه‌های شگفت‌آور، دوران دفاع مقدس را در اذهان تداعی کرد. امید آفرید و درعین حال ناکارآمدی مسئولان اجرایی را به نمایش گذاشت.
0114---0915
* حضور نیروهای مردمی حشد‌الشعبی عراق برای کمک‌رسانی به سیل‌زده‌های کشورمان تبدیل به خاری در چشم دشمنان و افراد ضدانقلاب داخلی شده بر همین اساس باید گفت کاری که دشمن را ناراحت و عصبانی بکند کار درستی است.
9590---0914
* وقتی که مردم از سراسر کشور، ارتش، سپاه و آستان قدس رضوی همه و همه برای ساختن مناطق سیل‌زده بسیج شده‌اند دولت به بهانه کمک به سیل‌زدگان از صندوق توسعه ملی پول برداشت بکند که کجا هزینه کند؟
8471---0913
* رئيس جمهور محترم طی نامه‌ای از رهبر معظم انقلاب درخواست برداشت از صندوق توسعه ملی برای پرداخت خسارت سیل‌زدگان کردند که حضرت آقا فرمودند؛ سعی شود اگر از محل‌های دیگر امکان این کار نبود بخشی از ذخیره برداشت شود. رئیس جمهور محترم حتما مستحضرند که بخشی از ذخیره صندوق متعلق به نسل‌های آینده است. متأسفانه مشکلات کشور از زمانی شروع شد که دولت مدعی تدبیر، روی از توانایی‌های ملت برتافت و به کدخدا متوسل شد! و اگر این ضعف را برطرف نماید و به دامن ملت و انقلاب برگردد ملت همانگونه که طی این یک ماه آستین‌ها را بالا زده‌اند مشکلات کشور و مناطق سیل‌زده را به طور کامل برطرف می‌کنند!
بوربور- ورامین
* آمریکایی‌های احمق بدانند حرکت ناشیانه و کور آنان در تروریست‌ خواندن سپاه پاسداران موجب خواهد شد جوانان تحصیل‌کرده و نخبه نسل جدید با انگیزه مضاعف ضداستکباری جذب این نهاد مقدس بشوند و مشکلات آمریکا افزایش پیدا بکند.
4178---0936
* وزیر خارجه آمریکا در این قد و قواره نیست که صحبت از تغییر ماهیت نظام حکومتی ایران بکند. باید یک بار دیگر فیلم به اسارت گرفته شدن تفنگداران آمریکایی توسط چند تن از پاسداران انقلاب اسلامی را برای آمریکایی‌ها به نمایش گذاشت تا درست حرف زدن را تمرین کنند.
2805---0916
* پمپئو ادای احمق درجه 1 را درآورد و گفت دنبال تغییر ماهیت نظام ایران است! کارتر هم از این غلط‌ها می‌کرد ولی در کویر طبس کمی عاقل شد! این پمپ آب درجه 3 اسقاطی که حرفش حباب روی آب است. او باید از وحشت اسرای آمریکایی در خلیج ‌فارس عبرت بگیرد.
0312---0930
* کار امثال آقای عراقچی در وزارت خارجه این شده که مواضع تند و گستاخانه خارجی‌ها علیه ایران را به نوعی توجیه و به قول معروف ماست‌‌مالی بکنند. به این جماعت باید پیام فرستاد و گفت راضی نیستیم بیش از این خودشان را خسته بکنند.
2770---0912
* آرزوی یک پاسخ عزتمندانه به گستاخی‌های فرانسه از سوی مسئولین وزارت خارجه کشورمان به دل ما مردم ایران مانده است. تو را به خدا ایران را تا این حد نزد بیگانگان دست بسته و ناتوان نشان ندهند.
4108---0913
* وقتی در اول انقلاب خیابان پهلوی به نام مصدق نامگذاری شد امام ‌راحل(ره) فرمودند که او هم مسلم نبود! بعد به نام خیابان ولی‌عصر(عج) تغییر یافت! اکنون هم اگر مردم کوتاه بیایند هیچ بعید نیست این شورای شهر که کاری بلد نیستند برای مردم انجام دهند از بیکاری به تغییر اسامی خیابان‌ها و کوچه‌ها اقدام کنند تا حوصله‌شان سر نرود و برخی خیابان‌ها را هم احتمالا به نام ترامپ، ابوبکربغدادی، ابولهب، ابوسفیان، عمرسعد و شمر و... نامگذاری نمایند! البته مردم دارند تاوان بی‌دقتی خود را در انتخابات شوراها پس می‌دهند!
علیزاده (پدر شهید)
* این روشی که شورای شهر تهران در پیش گرفته و نام بعضی از خیابان‌ها را به نام افراد ضدانقلاب تغییر می‌دهد اگر جلوی آن گرفته نشود چند روز دیگر نام عناصر هرزه‌ای مثل گوگوش و... را روی بعضی از خیابان‌های شهر خواهند گذاشت.
996‍1---0902
* شورای شهر تهران که بحمدالله مشکلات کلان‌شهر تهران را در کارنامه درخشان خود با انتخاب سه شهردار طی 2 سال برای تهران برطرف کرد و حال دیگر کاری نمانده که لازم باشد برای شهر تهران انجام دهد، شروع کرده به بدنام کردن خیابان‌ها با نامگذاری برخی افراد فاسد و فاسق! با این رویه بایستی خیابانی را هم به نام ترامپ احمق‌ترین رئیس‌جمهور دنیا بگذارند!
2145---0912
* نامگذاری یکی از خیابان‌های تهران به نام فردی با سابقه ضدانقلابی و همکاری با عناصر فرقه صهیونیستی بهائیت توسط اعضای شورای شهر نوعی دهن‌کجی به نظام و تلاش برای توقف نامگذاری خیابان‌ها به نام مقدس شهدا و لذا قابل تعقیب قضائی است.
4158---0919 و 4789---0912
* شورای شهر تهران مثل دولت تدبیر گام‌های اساسی و مهمی در همراهی با مردم و کمک به سیل‌زدگان برداشت و نام چند خیابان را تعویض کرد! اگر این اقدام شورای شهر تهران نبود شاید تعداد تلفات جانی و مالی مردم سیل‌زده قابل جبران نبود و کشته‌ها به صدها و هزاران نفر می‌رسید؟!
6568---0912 و 3949---0912
* رئیس و اعضای شورای شهر تهران توجه کنند: تغییر و نامگذاری معابر و خیابان‌ها به نام کسانی که در مقابل انقلاب ایستاده‌اند هم بی‌حرمتی به ملت انقلابی است و هم بی‌حرمتی به شهدا و خانواده‌ شهدا. قطعا این اقدام بی‌پاسخ نخواهد ماند. مردم در گام دوم انقلاب، نخواهند گذاشت عده‌ای تازه به دوران رسیده هر اقدامی را علیه نظام، انقلاب و مردم شهیدپرور بنمایند. مشکلات کلان‌شهر تهران مثل خطوط مترو (خط 6 و 7) و بزرگراه‌ها و... از عهده افراد واداده و غربگرا برنمی‌آید و عملکرد این جماعت با انتخاب
3 شهردار در ظرف 2 سال گویای وضع حال و روزگارشان است.
طورانی - جانباز و طاهری - تهران