kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۸۵۰۳
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷

پیکر 2 امدادگر بنیاد مسکن اردبیل تشییع شد

پیکر 2 تن از نیروهای امدادگر بنیاد مسکن استان اردبیل که بر اثر سانحه رانندگی در مناطق سیل‌زده لرستان جان باخته‌اند بعد از اقامه نماز جمعه با حضور مردم اردبیل تشییع و به خاک سپرده شدند.



به گزارش ایرنا ، مرحومان رضا حبوبی و مهدی صادق‌زاده چهارشنبه‌شب در شهرستان سیل‌زده معمولان لرستان بر اثر تصادف رانندگی جان خود را از دست داده و شهریار اصغری و لطیف عبدالله‌زاده هم مصدوم شدند.
این افراد به‌دنبال سیل اخیر برای کمک و امدادرسانی به معمولان استان لرستان اعزام شده بودند و 2 شب نیز در یکی از روستاهای این شهرستان مشغول امدادرسانی بودند.
استاندار اردبیل اعلام کرد که رئیس‌جمهوری و وزیر کشور در تماس‌های تلفنی جداگانه جان‌باختن 2 تن از کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردبیل در جریان کمک‌رسانی به سیل‌زدگان استان لرستان را تسلیت گفتند.
استاندار اردبیل پنجشنبه شب به همراه معاونان ، مشاور امور ایثارگران و فرماندار اردبیل با حضور در منزل مرحوم رضا حبوبی و مهدی صادق‌زاده پیام تسلیت رئیس‌جمهوری و وزیر کشور را به خانواده مصیبت‌دیده ابلاغ و با آنها ابراز همدردی کرد.
«مهندس رضا حبوبی و مهدی صادق‌زاده» از کارکنان بنیاد مسکن استان اردبیل چهارشنبه شب در حادثه رانندگی در منطقه سیل زده معمولان استان لرستان جان باخته و شهریار اصغری و لطیف عبدالله زاده معاون بازسازی و مسکن روستایی این اداره کل نیز مصدوم و راهی بیمارستان شدند.
این جهادگران اردبیلی به دنبال سیل اخیر برای کمک و امدادرسانی به شهرستان معمولان استان لرستان رفته بودند و 2 شب نیز در یکی از روستاهای این شهرستان مشغول امداد رسانی بودند.
ماشین پیکاب حامل جانباختگان چهارشنبه ساعت 10/5 شب به هنگام برگشت از این روستا به ستاد در شهر معمولان در نزدیکی پل روستای ورده با کامیون خاور شاخ به شاخ تصادف کرد.
به گزارش خبرنگار کیهان از خرم‌آباد، جاده کمربندی خرم‌آباد همانند اغلب محورهای مواصلاتی این استان که در کریدور آزادراه خلیج‌فارس واقع شده‌اند به علت خرابی آسفالت، چاله چوله‌های فراوان، عدم خط‌کشی و نامناسب بودن شانه‌ها و فقدان روشنایی به دالان مرگ تبدیل
شده‌اند.