kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۸۱۱۵
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴

خواندنی از ورزش ایران

* احسان حدادی نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن که این روزها برای آماده سازی خود برای مسابقات قهرمانی آسیا در اردوی آمریکا به سر می‌برد تست دوپینگ داد. حدادی در چند روز گذشته در دو مسابقه بین المللی در آمریکا شرکت کرد که با رکوردهای 67/19 و 65/79 به عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی رسیده بود. مأموران ضد دوپینگ این بار از آلمان برای گرفتن تست دوپینگ احسان حدادی به صورت سرزده آمده بودند. این سومین تست دوپینگ حدادی در چند ماه گذشته است.
* در جریان برگزاری یکصد و شصت و چهارمین نشست هیئت رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک که صبح دیروز در محل کمیته برگزار شد، به پیشنهاد رئیس کمیته و با موافقت اعضای هیئت رئیسه و اجرایی، هادی رضایی به عنوان دبیر اجرایی کمیته به مدت چهار سال انتخاب شد.
* ترکیب تیم ملی دوچرخه‌سواری جاده در فاصله زمانی هشت روز مانده به آغاز مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد. تیم ملی ایران ساعت ۱۷ روز جمعه راهی ازبکستان محل برگزاری مسابقات می‌شود. ترکیب تیم ملی به شرح زیر است: *رده بزرگسالان: سعید صفرزاده، بهنام آرین، حمید پورهاشم، مهدی سهرابی و مرتضی رضوانی* بهنام آرین نماینده ایران در تایم تریل انفرادی است. *رده امید: امیرحسین جمشیدیان و محمد گنج خانلو * جمشیدیان در تایم تریل انفرادی رکاب می‌زند*رده جوانان: مسعود خاکی* بانوان: ماندانا دهقان و سمیه یزدانی * دهقان در تایم تریل انفرادی حضور دارد.