kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۸۰۴۲
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶

سرپرست فدراسیون: جامعه والیبال نخواهد در انتخابات شرکت نمی‌کنم

سرپرست فدراسیون والیبال گفت: در صورتی که جامعه والیبال نخواهد در انتخابات این فدراسیون شرکت نخواهم کرد.



افشین داوری درباره تأخیر در زمان برگزاری ثبت نام انتخابات گفت: به محض اعلام وزارت ورزش ثبت نام‌ها را انجام خواهیم داد. فکر می‌کنم به زودی این اتفاق رخ دهد و پس از آن نیز پروسه تأیید صلاحیت‌ها و سایر موارد انجام می‌گیرد.
داوری در پاسخ به این سؤال که با توجه به زمان از دست رفته اگر امروز ثبت نام‌ها انجام شود انتخابات به بعد از لیگ ملت‌ها موکول خواهد شد؟ تصریح کرد: بعید می‌دانم چنین اتفاقی رخ دهد. به هر حال ما تابع نظر وزارت ورزش هستیم و به محض خواست آنها ثبت نام‌ها انجام خواهد شد.
وی درباره اینکه آیا برای حضور در انتخابات تصمیم قطعی دارد یا خیر؟ گفت: اگر جامعه والیبال به حضور بنده اقبال داشته باشد من هم حتماً استقبال و در انتخابات شرکت می‌کنم. امیدوارم این اقبال وجود داشته باشد در غیر این صورت در انتخابات حضور نخواهم داشت چرا که قرار است در جامعه والیبال کار کنم و اگر آنها مرا بپذیرند می‌آیم.
سرپرست فدراسیون والیبال برای ارزیابی امکانات ارومیه و اردبیل با هدف میزبانی از لیگ ملت‌های والیبال سفری به این دو شهر داشت، درباره بازدید از این دو شهر، گفت: در هر یک از شهرها ابتدا با استاندار و سپس اعضای کمیته‌ها جلسات ابتدایی را برگزار کردیم. مواردی که ناظر فدراسیون جهانی لیست کرده بود یک به یک در حال اجرا است. برنامه ریزی‌های خوبی در این زمینه صورت گرفته و کمیته‌ها در حال اجرای آن هستند.