kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۸۰۴۰
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵

اضافه شدن لژیونرهای والیبال از هفته آینده

تمرینات تیم ملی والیبال در شرایطی این روزها در تهران در حال پیگیری است که هنوز لژیونرها به جمع شاگردان کولاکوویچ اضافه نشده‌اند.



طبق برنامه‌ای که سرمربی تیم ملی تعیین کرده، از هفته آینده لژیونرها به تدریج طی چند روز به تمرینات اضافه خواهند شد. سعید معروف، مجتبی میرزاجانپور، مرتضی شریفی، محمدجواد معنوی‌نژاد، فرهاد قائمی و صابر کاظمی نفراتی هستند که در اولین روزهای هفته آینده به تمرینات اضافه می‌شوند چون ماموریت باشگاهی‌شان به اتمام رسیده است.
در این میان اخباری مبنی بر مصدومیت سعید معروف به گوش می‌رسد که در همین راستا امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال گفت: مصدومیت معروف جزیی بوده و جدی نیست. زمانی که او در ایتالیا حضور داشت، از ناحیه کف پا کشیدگی جزیی پیدا کرده بود. این مصدومیت مشکلی را برای معروف ایجاد نمی‌کند و او از شنبه آینده در تمرین تیم ملی حاضر می‌شود.
خوش خبر همچنین درباره زمان اضافه شدن امیر غفور و میلاد عبادی پور عنوان کرد: امیر غفور دیروز بازی‌های باشگاهی‌اش تمام شده، اما میلاد عبادی‌پور هنوز یک بازی دیگر دارد. هنوز کولاکوویچ به من اعلام نکرده چقدر می‌خواهد به این ۲ بازیکن استراحت بدهد و آنها چه زمانی اضافه می‌شوند.