kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۸۰۳۹
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵

آغاز اولین اردوی جهانی تیم بنا از 14 اردیبهشت

پس از بازگشت تیم ملی کشتی فرنگی از مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا، اولین اردوی جهانی این تیم از 14 اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.



فرنگی‌کاران روز 3 اردیبهشت ماه با ترکیب رضا خدری در 55 کیلوگرم، مهرداد مردانی یا شیرزاد بهشتی طلا در 60 کیلوگرم، سامان عبدولی در 63 کیلوگرم، حامد تاب در 67 کیلوگرم، محمدرضا و محمدعلی گرایی در 72 و 77 کیلوگرم، سعید عبدولی در 82 کیلوگرم، حسین نوری در 87 کیلوگرم، مهدی علیاری در 97 کیلوگرم و امیر قاسمی منجزی در 130 کیلوگرم از طریق ارومچی راهی شهر شی‌آن چین خواهد شد و طی روزهای 7 و 8 اردیبهشت به مصاف حریفان آسیایی خواهد رفت.
 در بازگشت تیم از چین، شاگردان بنا چند روزی استراحت کرده و سپس تمرینات‌شان را از 14 اردیبهشت مجددا در خانه کشتی از سر خواهند گرفت. این اولین اردوی جهانی تیم ملی فرنگی خواهد بود. مسابقات جهانی 2019 اواخر شهریور ماه در قزاقستان برگزار می‌شود.
با وجودی که اردوی بعد از آسیایی آزادکاران در قالب اردوی مشترکی در عشق‌آباد ترکمنستان برگزار خواهد شد و آنها تصمیم به انتقال برخی از اردوهای‌شان به شهرستان‌ها را دارند اما فعلا در برنامه تیم ملی فرنگی اردوی خارج از تهران دیده نمی‌شود.
شاگردان بنا قرار است تا پیش از جهانی در دو تورنمنت اسپانیا و لهستان روی تشک بروند.