kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۸۰۲۰
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱

کمک 1/961 میلیاردی مردم زنجان به سیل‌زدگان



زنجان – خبرنگار کیهان:
مدیر کل کمیته امداد استان زنجان یک میلیارد و 961 میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی مردم این استان را برای هموطنان سیل زده ارسال کرد.
هدایت صفری، گفت: یک میلیارد و ۹۶۱ میلیون تومان کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده از طریق کمیته امداد این استان در قالب ۱۳ دستگاه محموله به مناطق سیل زده کشور ارسال شده است.
وی افزود، کمک‌های ارسال شده به هموطنان سیل زده شامل اقلام غذایی، نان، سیب زمینی، موادشوینده، پوشک، آب معدنی، انواع لباس، پتو، چادر لوازم ضروری و تعدادی فرش وموکت از کمک‌های مردم نیکوکار استان زنجان به هم‌وطنان سیل زده بوده که از طریق کمیته امداد استان به این مناطق ارسال شده است.
وی اضافه کرد: پویش جمع آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان کشور با اعلام شماره حساب و روش‌های حضوری و غیرحضوری در کمیته امداد با عنوان «به نیکی سخت‌ها آسان شود» همچنان آماده جمع آوری کمک‌های مردمی به هموطنان عزیز سیل زده است.
وی در ادامه افزود: مردم استان زنجان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به منظور کمک رسانی به سیل زدگان کشور به شماره‌حساب ۰۱۰۸۶۴۰۴۲۵۰۰۹ نزد بانک ملی شعبه میدان بار یا شماره کارت مجازی ۱۱۳۳-۹۹۵۲-۹۹۱۱-۶۰۳۷ بانک ملی واریز کنند.