kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۸۰۱۳
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱

اعلام حمایت خبرنگاران استان همدان از سپاه پاسداران



همدان- خبرنگار کیهان:
جمعی از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران استان همدان با حضور در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در پاسخ به حرکت احمقانه آمریکا در تروریست خواندن این نهاد مردمی با فرمانده سپاه دیدار و اعلام حمایت کردند.
سرتیپ مظاهر مجیدی در جمع خبرنگاران گفت: تروریست خواندن سپاه نابخردی ترامپ را نشان داد زیرا راهبردهای پیچیده و بزرگ آمریکا در منطقه توسط سپاه شکست خورده است.
وی افزود: سپاه پاسداران یک نهاد برگرفته از مردم است و از مردم جدا نیست و این رمز موفقیت هر نهاد مردمی به حساب می‌آید. فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد: اقدام خصمانه آمریکا علیه سپاه پاسداران سبب شد تا 80 میلیون نفر از مردم ایران احساس همدلی با بسیج و سپاه داشته باشند زیرا سپاه با مردم عجین است و با تمام توان به مردم خدمت‌رسانی می‌کند.
وی گفت: سپاه در خط مقدم است. از این رو دشمن از این حرکت عظیم سپاه عصبانی است و کمپین «من یک سپاهی‌ام» جواب دندان‌شکن به آمریکا بود. سرپرست روزنامه کیهان در استان نیز افزود: حرکت احمقانه رئیس جمهور آمریکا به خاطر شکست‌های پی در پی آنها در غرب آسیا است.
غلامرضا فریدونی افزود: آمریکا با صرف میلیاردها دلار هیچ نفعی از حضورش در سوریه، عراق، لبنان و افغانستان نبرده است و عامل اصلی آن را نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌داند. وی بر حمایت جامعه مطبوعاتی و رسانه‌های استان از پاسداران انقلاب تأکید کرد.