kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۷۹۳۹
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۲
با هماهنگی دادستانی کل کشور و جمعیت هلال احمر

اسامی ۲۵ موسسه خصوصی مجاز برای جذب کمک‌های مردمی اعلام می‌شود

معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی گفت: در جلسه‌ای با حضور مسئولان هلال احمر مقرر شد اسامی ۲۵ موسسه خصوصی که برای جذب کمک‌های مردمی مجوز دریافت کرده‌اند یا از این پس مجوز دریافت می‌کنند رسما در سایت هلال احمر اعلام شود.

به گزارش میزان، جواد جاویدنیا با‌اشاره به اهمیت بهره‌گیری از توان معتمدان مردم و چهره‌های سرشناس برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی، گفت: با رایزنی‌های انجام شده و پیشنهادات واصله از خیرین، در جلسه‌ای با حضور مسئولان هلال احمر مقرر شد اسامی ۲۵ موسسه خصوصی که مجوز دریافت کرده‌اند یا از این پس مجوز دریافت می‌کنند رسما در سایت هلال احمر اعلام شود.
وی افزود: از این طریق چهره‌ها می‌توانند از طریق همکاری با موسسات دارای مجوز، مشارکت فعال و قانونمند در امدادرسانی داشته باشند؛ ضمن اینکه هدایت کمک‌ها به صورت متمرکز و یکپارچه و با نظارت قانونی لازم انجام پذیرد.
جاویدنیا گفت: ستاد عتبات عالیات نیز با هماهنگی هلال احمر برای جذب کمک‌های مردمی برای مواکب حساب متمرکزی اعلام کرده است که جذب کلیه کمک‌های مردمی برای مواکب فقط از آن طریق مجاز خواهد بود و با همکاری هلال احمر مجوز لازم برای این حساب صادر شده است.