kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۷۷۴۴
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۶
رئیس ‌قوه‌ قضائیه در دیدار با فرمانده ناجا:

باید برای تغییر وضع ارتباط پلیس و قوه‌قضائیه فکر اساسی شود

رئیس ‌قوه ‌قضائیه با تاکید بر تغییرات وضع موجود در ارتباطات قوه‌قضائیه و ناجا گفت: باید به سمت تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌ها و بهبود آن باشیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در دیدار با سردار حسین ‌اشتری اظهار داشت: هیچ سازمانی مانند نیروی انتظامی ارتباط نزدیکی با قوه قضائیه ندارد و اقدامات نیروی انتظامی مقدم قضاوت قوه‌قضائیه است.
رئیسی با بیان اینکه از زحمات مجموعه تحت امر ناجا تشکر می‌کنم، گفت: اقدامات ما در سطح کلان باید گسترده‌تر انجام شود. برهمین اساس باید در اتاق‌های اندیشه‌ورزی این موضوع بررسی شود که اتفاقات متفاوت و مثبتی نسبت به وضع موجود رخ دهد.
وی تأکید کرد: این اتفاقات باید وضع موجود را تغییر دهد ضمن اینکه امورات جاری هم انجام شود؛ برای تغییرات وضع موجود در ارتباطات قوه‌قضائیه و ناجا یعنی تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌ها و بهبود آن باید فکر اساسی شود.
رئیس ‌قوه ‌قضائیه با بیان اینکه انتظارات جامعه از قوه قضائیه و نیروی انتظامی بسیار زیاد است اظهار امیدواری کرد که در حفظ و ارتقاء امنیت در جامعه گام‌های بلند و موثرتری برداشته شود.
همچنین در این دیدار سردار‌ اشتری ضمن ارائه گزارش عملکرد ناجا در تعطیلات نوروزی سال 98 و سیل اخیر که شمال و غرب کشور را دچار بحران کرده است، عنوان کرد: نیروی انتظامی با تمام امکانات و نیرو در کنار تامین امنیت مناطق سیل‌زده به یاری مردم شتافت.
فرمانده ناجا از دستگاه قضا و ناجا به عنوان دستگاه‌های موثر در جامعه نام برد و گفت: اقدامات هماهنگی که میان ناجا و قوه قضائیه صورت می‌گیرد موجب دلگرمی مردم می‌شود.