kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۷۰۹۳
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۱

مددجویان یزدی با کمک خیران به مشهد مقدس اعزام شدند



یزد- خبرنگار کیهان:
معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد گفت: 230 نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت با کمک نیکوکاران یزدی در قالب طرح «شوق زیارت» به مشهد مقدس اعزام شدند.
حجت‌الاسلام علی محمداسلامی منش، با بیان اینکه این نهاد با کمک‌های مردم نیکوکار  اقدام به اعزام مددجویانی که به دلیل ناتوانی مالی به زیارت امام رضا(ع) نرفته‌اند کرده است، گفت: کمیته امداد در طرح «شوق زیارت» برای جمع‌آوری کمک‌‌های نقدی و غیرنقدی مردمی و خیران نیک‌اندیش، علاوه بر فراهم کردن امکان زیارت اماکن مقدسه توسط نیازمندان جامعه، زمینه مشارکت نیکوکاران و مردم شریف برای مشارکت در این طرح را مهیا کرده است.
معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه این طرح با شعار «یاریگر کسانی باشیم که در حسرت زیارت مانده‌اند» در حال اجرا است، گفت: مردم نیکوکار استان یزد می‌توانند با مراجعه به دفاتر این نهاد در سطح استان در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند و از برکات معنوی آن بهره‌مند شوند.
وی با اشاره به اینکه تمامی اعتبار این طرح از کمک‌های مردمی و بدون هیچگونه اعتبار و کمک‌های دولتی انجام می‌شود، یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون 442 مددجو به سفر زیارتی عتبارت عالیات، 2165 مددجو به اردوی زیارتی مشهد مقدس و 530 نفر به زیارت بارگاه مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) مشرف شدند و 1451 مددجو نیز به اردوهای آموزشی درون استانی اعزام شدند.