kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۶۹۸۸
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۷

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

*دهم رجب المرجب میلاد میوه دل امام رئوف نور چشم امام‌رضا‌(ع) یعنی حضرت جوادالائمه(ع) بر رهروان و مریدان و محبین آن حضرت مبارک باد.ان‌شاءا... خداوند به حق این جوان‌ترین امام شهید مشکل ازدواج، اشتغال و مسکن جوانان را مرتفع نماید و جوانان را بر صراط این امام همام رهنمون شود.
طاها
*اگر آقای روحانی ریاست محترم جمهوری روز روشن به عراق سفر می‌کند و مورد استقبال عراقی‌ها قرار می‌گیرد به برکت ایستادگی و مقاومت سردار سلیمانی‌ها و سرهنگ‌های شهید سپاه است.
5364---0912
*سفر رئیس‌جمهور کشورمان به عراق مرهون خون پاک شهدای مدافع حرم است که از جان خود گذشتند و این امنیت را به عراق که داشت به دست تکفیری‌های دست‌آموز عبری عربی آمریکایی، سقوط می‌کرد بازگرداندند.
1814---0901 و 3981---0933
*قابل توجه کاسبان برجام به‌ویژه دستگاه دیپلماسی! قرار بود مذاکرات برجامی شما برای ملت گشایش اقتصادی و عزت بیاورد! ولی همه دیدیم که چه شد؟! اما مقاومت ذوالفقاری سرلشکر قاسم سلیمانی که یک سرباز واقعی رهبری است به ماهم گشایش اقتصادی و عزت مثال‌زدنی از طریق بسط دوستی با مردم منطقه بخشید و امروز همگان آثار آن را در عراق و جای‌جای منطقه حس می‌کنند!
طباطبائی
*میلیاردها دلار توسط آمریکا در منطقه غرب آسیا خرج شد تا به زعم خودشان خاورمیانه‌ای جدید متولد شود اما نتیجه‌اش به سفرهای پنهانی مقامات آمریکایی به کشورهای منطقه غرب آسیا ختم شد. در مقابل، اکنون این ایران اسلامی است که به برکت خون شهدای مدافع حرم شاهد تحکیم پیوندهای اقتصادی، سیاسی و فرهنگی با عراق این سرزمین اهل بیت (ع) است.
0129---021
*ارزش توافقاتی که رئیس‌جمهورمان با عراقی‌ها بستند از کل توافقات چندساله اخیر با اروپا بیشتر بوده است! وقتی می‌شود با کشور ثروتمندی مثل عراق بدون حیله‌گری، کار کرد چرا دست به دامن کثیف اروپا می‌شوند تا هر روز سنگ بر روی یخ شوند و هم به خودشان توهین شود و هم به ملت و کشور؟!
0049---0911
*ضمن طلب قبولی زیارت رئیس‌جمهور در کربلای معلی و نجف و کاظمین، امیدواریم که ره‌آورد سفر برای ملت عظیم‌الشأن ایران اسلامی رسیدن به این حقیقت باشد که معلم کربلا درس مقاومت، شجاعت، گذشت،ظلم‌ستیزی به انسانهای آزاده در طول تاریخ داده است.
4190---0917
*کاش رئیس‌جمهور زودتر از این به عراق سفر می‌کرد تا گشایش‌هایی مثل حل مشکل روادید و عقد قراردادهای متعدد اقتصادی، سیاسی و... با این کشور برادر و همسایه تحقق پذیرد.
احمدزاده
*آیا در این بازار افسار گسیخته قیمت‌ها (تورم،گرانی، رها‌کردن‌بازار، گوشت،مرغ و...) دولت تدبیر و نمایندگانی که به جای دغدغه مردم و حل این مشکلات به امور سیاسی و کسب رأی و دیدار با فتنه‌گران مسبب همه مشکلات اهتمام دارند، خردشدن استخوان قشر ضعیف جامعه را حس می‌کنند؟!
4563---0912
*شکر کیلویی 3هزارتومان 8هزارتومان شده و هرکس اجناس خود را به قیمت دلخواه می‌فروشد. بنویسید پس دولت چه‌کاره است و دولتمردان چه می‌کنند؟!
8834---0911
*به ملت شریف و شهیدداده ایران عرض می‌کنم ناراحت نباشند همانگونه که توطئه بنی‌صدر و منافقین را پشت‌سر گذاشتیم، افراد نفوذی در این دولت هم هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و رسوا خواهند شد.
3714---0991
*به آقای عارف عرض می‌کنم اگر درد دین و دغدغه ملت را دارید در این دهه‌های پایانی عمرخود، زندگی خود را به دم این فتنه‌گران از‌خدا بی‌خبر و مسببان کشته شدن بیش از30تن از افراد بیگناه فتنه 88 گره نزنید به فکر حل مشکلاتی باشید که طیف از‌خدا بی‌خبر مدعی اصلاحات و امید برای ملت رقم زدند!
طورانی-جانباز
* در مدرسه راهنمایی ... در قائم‌شهر فردی به عنوان روان‌شناس در حضور دختران در کمال بی‌حیایی در مورد مسائل جنسی زن و شوهر صحبت می‌کند. اعتراض کردیم ادعای اجباری بودن این کار از سوی آموزش وپرورش را کرد. وزیر آموزش و پرورش لطفا پیگیری کنند و توضیح دهند.
نیک‌بخت
* آقای رئیس‌جمهور که در پیام تبریک خود برای انتصاب آیت‌ا... رئیسی به ریاست قوه‌قضائیه ایشان را با عنوان مورد اعتماد رهبر و مدیر شایسته مورد خطاب قرار داد. بسیار خوب ولی یک نگاه به چند سال گذشته نیز بیندازند که برای کسب تعدادی رای بیشتر و رسیدن به قدرت چه تهمت‌های نابخشودنی به این سید بزرگوار زدند.
7248---0912
* یکی از باغات شهرستان دماوند واقع در کوچه پیام، پشت مخابرات گویا قرار است به ساختمان تبدیل شود. لذا مقداری عقب‌نشینی کرده است. تعدادی درخت گردوی تنومند و با سابقه بیش از 20-30 سال داخل کوچه قرار گرفته‌اند. این کوچه از محله‌های خلوت است و مزاحمتی برای کسی ندارد. ولی متاسفانه خریدار باغ به جان درختان افتاده و آنها را نابود می‌کند. محیط‌زیست شهرستان چه می‌کند؟ شهرداری چگونه مجوز این همه ریشه‌کنی درختان را می‌دهد؟! از مسئولان امر درخواست رسیدگی دارم.
اکبری - دماوند
* برای گرفتن پروانه ساختمان به شهرداری منطقه یک شهرستان ساری مراجعه کردم در کمال تعجب و ناباوری کار بنده را با سرعت و دقت بالا انجام دادند. در پیگیری متوجه شدم شهردار منطقه برادر سه شهید والامقام می‌باشد. خوشحال هستیم که ایشان با مدیریت جهادی یاد و نام شهدا را زنده نگه داشته است.
7758---0911
* کارنامه 10 ساله ریاست آیت‌ا... آملی لاریجانی در قوه قضائیه با توجه به هجمه‌های ناجوانمردانه از داخل و خارج به این قوه در مجموع باید گفت کارنامه موفقی است. ایشان موفق شد پای بعضی از مفسدین نزدیک مسئولان عالی رتبه اجرایی کشور را به دادگاه بکشاند. قدردان زحمت‌های شبانه‌روزی ایشان هستیم و امیدواریم در مسئولیت جدید خود نیز موفق باشند.
2088---0915
* چرا در شهرستان بجنوردسامانه 124 پاسخگو نیست. پس به کجا باید گرانفروشی را اعلام کنیم؟! هر چه تماس می‌گیریم کسی گوشی را برنمی‌دارد؟!
4543---0915
* شهرداری شهر رستم کلا از توابع استان مازندران به مدت 5 ماه است که حقوق رفتگران زحمتکش این شهر را پرداخت نکرده است تهدید هم کرده‌اند اگر موضوع را به رسانه‌ها بکشانید، شما را اخراج خواهیم کرد!
4961---0911
* وزیر آموزش و پرورش مدام از پرداخت مطالبات فرهنگیان سخن می‌گوید ولی دریغ از عمل! مبلغ ده میلیون تومان بابت معوقه حق جانبازی و حق ارتقای مدرک تحصیلی از سال 1390 تاکنون طلبکارم و هیچ خبری از پرداخت آن نیست.
توکلی- الیگودرز
* راه‌اندازی پردیس دانشگاه فرهنگیان حق مردم قاین است. امیدواریم با پیگیری‌های مسئولین استان و شهرستان این کار تحقق پیدا کند.
5255---0915
* مدتی قبل پای برادرم به دادگاه کشیده شد 50 میلیون تومان وثیقه گذاشتم. الان که ایشان تبرئه شده برای گرفتن پول وثیقه مراجعه کردم می‌گویند بودجه نداریم. این رویه در مدیریت جدید دستگاه قضایی باید تغییر یابد.
دهقان
* با توجه به کثرت مراجعه‌کنندگان به سونوگرافی، دستگاه‌های موجود در شهرستان بروجن پاسخگو نیست. مسئولین امر تدبیری نمایند تا این مشکل حل شود.
8938---0913
* در دولت نهم ودهم برخلاف این دولت واقعا به قشر بازنشسته توجه ویژه شد. فکر نمی‌کردیم در دولت‌های بعد تا این حد مورد بی‌توجهی دولتمردان قرار بگیریم.
2805---0916