kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۶۸۷۷
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۷

نفوذ بقایای داعش به پایگاه اطلاع‌رسانی دولتی؟!(خبر ویژه)

هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهور به عراق که خشم مقامات آمریکایی را برانگیخته، پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، کلیپی مسموم را که هم‌آوایی با رسانه‌های دشمن است، منتشر کرد.



این کلیپ با وقاحت ادعا می‌کند: «نخستین پیام (سفر) به رهبران عراق است که نشان خواهد داد روحانی از قدرت قابل توجهی برخوردار است و لازم نیست با سایر نهادها یا چهره‌های نظامی درباره مصالحه گفت‌وگو کنند‌(!) پیام دوم به سران ایران است و نشان می‌دهد روحانی از سوی یکی از بلندپایه‌ترین و پرنفوذترین مراجع عراق مورد استقبال قرار گرفته است».
این رویکرد مشکوک، ادامه همان خط نفوذ زده و آلوده‌ای است که قصد داشت پوست خربزه زیر پای ظریف بگذارد و برای کشور هزینه تراشی کند. آنها پس از ناکامی در ماجرای مذکور و به نیابت از آمریکایی‌ها که خود را در موضوع عراق، طرف بازنده می‌دانند و از دور زدن تحریم‌ها در روابط تهران-بغداد به شدت عصبانی هستند، مجددا تلاش کرده‌اند حاشیه‌سازی کنند. کاری که درباره سفر مهم و دشمن شکن بشار اسد به تهران کردند و خنده بر لب رژیم سعودی و ترامپ و اسرائیل نشاندند.
واقعیت این است که اگر تلاش بی‌وقفه نیروهای رزمنده مقاومت نبود، اکنون عراق و سوریه در حلقوم اربابان داعش بودند و دیگر نه سفر به عراق موضوعیت داشت و نه امکان دور زدن تحریم ها. بنابراین عقده و عصبانیت آمریکا و اسرائیل و آل‌سعود از بازوی نظامی ضد داعش ایران روشن است؛ اما دست‌اندرکاران سایت دولت چرا؟ آیا داعش به این سایت کمین زده است؟!
از سوی دیگر، آیت‌الله سیستانی (حفظه‌الله تعالی) حامی بزرگ فرزندان مقاومت در سوریه و پشتیبان مهم جمهوری اسلامی ایران در عراق است، چنانکه همواره لزوم اطاعت از رهبری و حمایت همه‌جانبه از نظام جمهوری اسلامی را به هر یک از مسئولان ایرانی که به دیدار ایشان رفته‌اند، متذکر شده است.
یادآور می‌شود گردانندگان پایگاه اطلاع‌رسانی دولت درپی مشاهده اعتراضات، در توجیهی مبهم، انتشار ویدئوی مذکور را با ادعای اینکه اشتباه شده، و «حذف شد»، رفع و رجوع کردند، اما ضرورت دارد مراجع امنیتی و قضایی، این رفتار مشکوک و خیانتکارانه را تا روشن شدن ماهیت عوامل آن مورد پیگرد قرار دهند.