kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۶۸۳۶
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷

اخبار کوتاه از فوتبال



بازتاب پیروزی السد در رسانه‌های قطری
رسانه‌های قطری از بازی خوب السد برابر تیم فوتبال پرسپولیس و درخشش بیرانوند نوشتند. البته آنها به ستایش از بازی منظم دفاعی سرخ پوشان ایرانی و فرصت‌های زیادی که علیپور از دست داد هم پرداختند.
السد با گلی که بغداد بونجاح با ضربه سر و در موقعیتی کاملا آفساید در آخرین دقیقه وقت‌های اضافه نیمه دوم به ثمر رساند، سه امتیاز حساس دیدار برابر تیم فوتبال پرسپولیس را به دست آورد.این پیروزی برای قطری‌ها بسیار شیرین بود و بازتاب زیادی هم در رسانه‌های این کشور داشت. روزنامه الرای درباره این بازی نوشت: السد با گلی که بغداد بونجاح در دقایق پایانی به ثمر رساند توانست سه امتیاز حساس را به دست آورد و بعد از شکست برابر الاهلی در دیدار نخست شانس خود را برای صعود بیشتر کند. السد پیروزی ارزشمند و سخت را برابر تیم خوب پرسپولیس به دست آورد. بازی زیبا و جذاب بود و با وجود اینکه دو تیم فرصت‌های گلزنی زیادی داشتند، نزدیک بود که بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد که ضربه سر بونجاح سه امتیاز ارزشمند را برای السد به دنبال داشت. تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه نخست بهتر بازی کرد اما السد در نیمه دوم بازی همیشگی خود را به نمایش گذاشت و در نهایت هم به گل رسید. در این دیدار دروازه‌بان‌های هر دو تیم خوب درخشیدند و بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند.
احمد سعادتمند:
نداشتن کرسی در AFC به ضررمان تمام شده است
احمد سعادتمند، رئیس‌ هیئت ‌مدیره باشگاه استقلال اعتقاد دارد، نداشتن کرسی در کنفدراسیون فوتبال آسیا باعث شده است تیم‌های ایرانی در مسابقات قاره‌ای با مشکل مواجه شوند.
احمد سعادتمند درباره تساوی یک - یک استقلال مقابل العین امارات در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: بازیکنان در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردند و اگر کمی شانس همراه‌شان بود، با اختلاف دو گل العین را شکست می‌دادند. در مورد گلی که زدیم و آفساید اعلام شد، کارشناسان باید نظر بدهند، اما استقلال مستحق پیروزی بود. بازیکنان زحمت زیادی کشیدند و نشان دادند که اگر بخواهند هجومی بازی کنند، شکیل این کار را انجام می‌دهند. وی در مورد اعتراض به داوری این دیدار عنوان کرد: مردم ایران و تماشاگران معمولی در خیلی از موارد مرتبط با داوری می‌توانند قضاوت کرده و نظرشان را بدهند. اینکه داوری به ضرر ما بوده است، جای بحث دارد، اما چون در AFC، کرسی‌های خوبی نداریم، شاید یکی از دلایل چنین اتفاقاتی همین مسئله باشد که به ضررمان تمام شده است. استقلال در دیدار با العین توسط دانشگر توانست دروازه حریف را باز کند ولی داور به ‌اشتباه این گل را آفساید اعلام کرد تا بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان برسد.