kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۵۰۲۴
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۵

آیین رونمایی از آثار پژوهشگاه امام صادق(ع)

با حضور سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ‌ستاد کل نیروهای مسلح کشور از چهار اثر پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) در شهر مقدس قم رونمایی شد.



به گزارش روابط‌عمومی پژوهشگاه، از چهار اثر «سند تحول پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع)»، «ایران در چهل سالگی انقلاب اسلامی»، «راهبردهای مبارزه با جنگ تمام‌ عیار اقتصادی» و «نگرشی نو به انقلاب اسلامی» پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) در شهر مقدس قم رونمایی شد.
در این مراسم، رئیس ‌ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بیان کرد: نیروهای مسلح توانایی خوبی در ساخت تجهیزات مورد نیاز کشور به ویژه در بخش خودروسازی و صنایع نفت و گاز دارند.
سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری، در رابطه با حماسۀ مردم انقلابی کشور گفت: خدا را شاکر هستیم که چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باشکوه و عظمت بیش از همیشه با امنیت کامل برگزار شد و مایۀ کوری چشم دشمنانی شد که عملاً امید و آرزویشان را برای ندیدن این روزها بیان کردند.
وی افزود: در بعد دفاع و امنیت ما به‌عنوان یک کشور مستقل و آزاد، ذیل پرچم ولایت در رأس امور هستیم و به مرور، روش کشورداری اسلامی در بعد دفاع و امنیت قوام و شکل پیدا بکند که کار بسیار سنگینی است و این وظیفۀ بسیار سنگین بر عهدۀ پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) است.