kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۴۸۵۴
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۲

بروجردی دیروز 165 دستاورد برای برجام تراشید امروز منتقدان را تهدید ‌می‌کند!

علاء‌الدین بروجردی که تا دیروز برای برجام 165 دستاورد می‌تراشید و در تبلیغات انتخاباتی برای ورود به مجلس خود را عامل اصلی و محوری تصویب اجرای برجام می‌دانست امروز در پاسخ به منتقدان ضمن تهدید آنان به برخورد امنیتی، برجام را کار نظام دانست!


سرویس سیاسی-

علاء‌الدین بروجردی نماینده بروجرد در خصوص انتقاد برخی از حاضران در مراسم تشییع پیکر شهدای  حادثه تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان از خود گفت: متاسفانه در پایان مراسم عده‌ای از افراد که از خانواده شهدا هم نیستند به رئیس‌جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی بی‌احترامی کردند و تحت عنوان برجام مطالب تندی گفتند که در مواجهه با آن‌ها پاسخ مختصری دادم.
وی ادامه داد: می‌توان گفت که به طور طبیعی افرادی در این مراسم‌ها حضور پیدا می‌کنند تا اقداماتی انجام دهند و سپس با موبایل در فضای مجازی منتشر کنند.
به گزارش ایسنا بروجردی با اشاره به اینکه نیرو‌های اطلاعاتی و امنیتی نباید شناسایی این افراد را رها کنند، تصریح کرد: در واقع این‌ها کسانی هستند که سابقه حضور در جبهه و جنگ، ایثارگری و حتی در زمره خانواده شهدا هم نیستند، اما همیشه مدعی و کاسه داغ‌تر از آش می‌شوند!
گفتنی است بروجردی در پاسخ به منتقدین در محل تشییع پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان که در مرکز سپاه پاسداران اصفهان برگزار شد اعلام کرد برجام کار نظام بوده است!
از دستاوردسازی برای برجام تا فرار از پاسخگویی!
بروجردی که امروز در پاسخ به انتقادهای مردم آنان را به برخورد امنیتی تهدید و به مردم توهین و اعلام می‌کند برجام کار نظام بوده است تا دیروز برای برجام 165 دستاورد ساخته و در رسانه‌ها به نام خود منتشر کرده بود.
بروجردی به همراه 4 نفر دیگر از همفکران خود در مهر 1394 در پاسخ به گزارش کمیسیون ویژه برجام، 165 دستاورد برای برجام تراشیده بود و در دوره تبلیغات انتخابات مجلس دهم در یک پوستر و دفترچه تبلیغاتی ضمن تاکید بر این که نقش محوری در تصویب و اجرای برجام داشته اقدامات و سخنان خود را در روز تصویب برجام و به اصطلاح آثار مثبت و دستاوردهای برجام را برشمرده بود!
امروز با مشخص شدن نتیجه تحقیقا خسارت‌بار برجام برای مردم ایران، بروجردی با فرار به جلو برجام را تصمیم نظام می‌خواند تا از زیر بار پاسخگویی به انتقادات مردم خود را رها کند.
گفتنی است علاء‌الدین بروجردی که در مراسم تشییع شهدا در اصفهان حضور یافته بود با انتقاد حاضران و گروهی از خانواده شهدا مواجه شد که با اشاره به نقش نامبرده در تصویب برجام به تاثیرات آن در امنیت کشور پرداخته و اعلام کردند این ترورها نتیجه مصوباتی چون برجام است.
گویا آقای بروجردی فراموش کرده‌اند که 40 سال است در این کشور انقلاب شده و دوره ساکت کردن منتقدان با تهدید به برخورد امنیتی و اطلاعاتی گذشته است!