kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۴۵۶۴
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷
آیت‌الله نوری همدانی:

ملت محکم‌تر از قبل پای انقلاب هستند

استاد برجسته درس خارج حوزه با تقدیر از حضور دشمن‌شکن امت بصیر ایران در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: مردم نشان دادند نسبت به عهدی که با امام و شهدا و رهبری بسته‌اند از گذشته مستحکم‌تر هستند و حساب اصل انقلاب و نظام را با عملکرد برخی از مسئولان جدا می‌دانند.

آیت‌الله نوری همدانی در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی، فرهنگ را زیر بنای جامعه دانست و با تجلیل‌ از عزاداری‌های باشکوه ملت ایران در ایام فاطمیه، بیان داشت: فرهنگ علوی و فاطمی است که می‌تواند انقلاب را حفظ کند چرا که این فرهنگ که فرهنگ اهل بیت(ع) به شمار می‌رود، ظلم‌ناپذیر، عزت‌طلب و عدالت‌محور است.
به گزارش رسا، این مرجع تقلید با تقدیر از حضور دشمن شکن امت بصیر ایران در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: مردم نشان دادند نسبت به عهدی که با امام و شهدا و رهبری بسته‌اند از گذشته مستحکم‌تر هستند و حساب اصل انقلاب و نظام را با عملکرد برخی از مسئولان جدا می‌دانند.
استاد برجسته درس خارج حوزه خاطرنشان کرد: حضور پرشور و گسترده مردم حمایت از انقلاب، نظام و رهبری بود نه برای تایید عملکرد بعضی از مسئولان چون مردم حقیقتاً از عملکرد اقتصادی و معیشتی و حتی فرهنگی مسئولان رضایت ندارند اما با حضور خود چشم فتنه داخل و خارج را کور کردند.