kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۴۵۵۷
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۶
آیت‌الله مکارم شیرازی:

صدا و سیما مراقب نفوذ نااهلان باشد

استاد برجسته درس خارج حوزه مراقبت نسبت به نفوذ نااهلان را به مسئولان صدا و سیما گوشزد کرد و نتیجه کار نفوذی‌ها را تضعیف نظام اسلامی دانست.

آیت‌الله مکارم شیرازی در دیدار اعضای بسیج سازمان صدا و سیما، رسالت رسانه ملی را فرهنگ‌سازی صحیح و تبیین معارف اسلامی دانست.
این مرجع تقلید اظهار داشت: ما دو مدل امر به معروف و نهی از منکر داریم؛ یک نوع امر به معروف در حد گفتن و تذکر دادن به صورت صحیح و منطقی است؛ این شاخه رسالتی همگانی است و صدا و سیما و دیگر رسانه‌ها نیز در زمره همین موضوع هستند.
به گزارش رسا، وی یادآور شد: یک مرحله نیز که نیاز به کار فیزیکی و برخورد با متخلفان دارد، وظیفه آحاد مردم نیست، بلکه وظیفه مسئولان و دستگاه‌ها است که باید جلوی مفاسد را بگیرند.
استاد برجسته درس خارج حوزه مراقبت نسبت به نفوذ نااهلان را به مسئولان صدا و سیما توصیه و تصریح کرد: خدا نکند افراد نفوذی در صدا و سیما نفوذ کنند، باید مراقب نفوذی‌ها بود، نفوذی‌ها ممکن است کارهایی بکنند که نتیجه آن تضعیف نظام اسلامی باشد.
آیت‌الله مکارم شیرازی رصد و شناسایی نقشه‌های دشمن و برنامه‌ریزی هدفمند برای مقابله با این نقشه‌ها را به دست‌اندرکاران رسانه ملی توصیه و تاکید کرد: توجه شما به نوجوانان و جوانان باید بیش از دیگر مقاطع سنی باشد، دشمن در حال برنامه‌ریزی برای انحراف نسل جوان جامعه است، صدا و سیما در برنامه‌هایی که برای این مقاطع سنی تهیه و تولید می‌کند، باید بیش از پیش مراقب باشد.