kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۴۵۵۲
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۱

حوادث کوتاه از کشور

    جاسازی دارو درکیسه کاه
سرویس شهرستانها: فرمانده انتظامي استان کردستان از کشف داروی قاچاق در این شهرستان خبر داد. سرتیپ علی آزادی، گفت: مأموران پلیس شهرستان «دیواندره» حین کنترل محورهای مواصلاتی به يک دستگاه کامیون «ایسوزو» حامل بار کاه مشکوک شدند که پس از توقیف و بازرسی از آن 48 هزار قلم داروی قاچاق کهبه صورت ماهرانه‌ای در داخل کیسه‌های کاه جاسازی شده بود، کشف  کردند.وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را بالغ بر سه میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در همین راستا راننده به همراه داروهای کشف شده، تحویل مراجع ذیصلاح شدند.
قاچاقچیان در دام
مشهد- ایرنا: فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: نیروهای مرزبانی تایباد مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی 17 شهریور مرز دوغارون این شهرستان یک میلیارد و 126 میلیون ریال کالای قاچاق کشف کردند. سرتیپ ماشالله جانثار، افزود: در این ارتباط تعدادی متخلف دستگیر و راهی مرجع قضایی شدند. وی اقلام قاچاق مکشوفه را شامل دو هزار و 180 گرم زعفران، 16 هزار و 550 عدد انگشتر بدل، 19 عدد تجهیزات ماهواره‌ای، 17 عدد گوشی تلفن همراه، 439 عدد عینک آفتابی و 190 متر پارچه ذکر کرد.
برخورد مرگبار دو خودرو
اراک- خبرگزاری صدا و سیما: رئیس ‌مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه گفت: بر اثر برخورد پراید و خاور در محور قدیم ساوه همدان پنج نفر کشته و مصدوم شدند.عزیزی اضافه کرد: دو دستگاه خودرو پراید و خاور در این محور با هم برخورد کردند که متاسفانه سه نفر در دم جان سپردند و دو نفر مصدوم شدند.پلیس علت این حادثه را تجاوز به چپ خودروی پراید اعلام کرد.
سرقت احشام
مهاباد - ایرنا : فرمانده انتظامی بوکان گفت: با تلاش ماموران انتظامی یک شبکه از سارقان حرفه‌ای احشام متلاشی و اعضای آن دستگیر شدند. سرهنگ مجید محبعلی افزود: پس از انجام کار تحقیقاتی توسط ماموران انتظامی شهرستان، سه نفر در این زمینه شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.وی اظهار داشت: این سارقان به همکاری پنج نفر دیگر از همدستانشان به این سرقت‌ها اعتراف کردند و در این رابطه سه نفر از آنان دستگیر و همچنین یک خودرو سواری نیز که بیشتر سرقت‌ها با آن انجام ‌گرفته بود، توقیف شد.وی با بیان اینکه یکی از دستگیرشدگان مالخر بود، اضافه کرد: این افراد به 32 فقره سرقت از شهرستان‌های بوکان، میاندوآب، شاهین دژ و تکاب اعتراف کردند و در این رابطه 182راس دام گوسفند، بز و گوساله کشف و ضبط شد.فرمانده انتظامی بوکان ارزش ریالی احشام سرقتی را چهار میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: مالباختگان در این خصوص می‌توانند به پلیس آگاهی بوکان مراجعه کنند.
تصادف زنجیره‌ای
کرمان – ایرنا: رئیس‌مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان انار گفت: تصادف زنجیره‌ای پنج خودرو براثر بارندگی و لغزندگی جاده در محور ارتباطی این شهرستان در استان کرمان 17 مصدوم برجا نهاد. حسن زمانی افزود: پنج خودرو در محور تزرج - انار (پنج کیلومتری انار) بر اثر بارش ناگهانی تگرگ و لغزنده شدن جاده، از مسیر منحرف شدند و دو دستگاه از این خودروها واژگون شدند. وی اظهار داشت: این حادثه 17 نفر مصدوم داشت که 10 نفر از این مصدومان در محل حادثه مداوا و هفت نفر توسط آمبولانس‌های 115 به بیمارستان انار منتقل شدند.