kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۴۵۲۵
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۷

اخبار کوتاه از فوتبال

واکنش مدیرعامل سایپا
به حضور احتمالی دایی در تیم ملی
مدیرعامل باشگاه سایپا نسبت به شایعات حضور سرمربی تیمش در تیم ملی واکنش نشان داد.
رضا درویش درباره پیروزی سایپا برابر مینروا پنجاب هند اظهار کرد: بازی خوبی انجام دادیم و با توجه به تدابیری که آقای دایی اندیشیده بودند توانستیم با یک برد پر گل حریف هندی را شکست بدهیم و به مرحله بعد صعود کنیم.او درباره دیدار هفته آینده تیمش برابر الریان قطر هم گفت: الریان تیم بسیار قدرتمندی است و کار سختی مقابل آنها داریم. همه می‌دانیم قطری‌ها چه سرمایه‌گذاری برای تیم‌های باشگاهی خود انجام داده‌اند اما ما هم به جوانان خود و هنر سرمربی تیم‌مان یعنی علی دایی ایمان داریم و با تمام توان به مصاف الریان می‌رویم تا نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم. بعد از پیروزی برابر تیم هندی برنامه‌ریزی خوبی انجام شده تا بتوانیم با اتکا به انگیزه بالای بازیکنان جوان‌مان و همین‌طور تجربه سایر بازیکنان و دانش کادر فنی برابر تیم الریان به پیروزی برسیم و به مرحله گروهی صعود کنیم. او هم‌چنین درباره احتمال حضور علی دایی در تیم ملی به عنوان سرمربی هم گفت: علی دایی با سایپا قرارداد دارد و فرد بسیار متعهدی هم هستند بنابراین قطعا تا پایان فصل سرمربی سایپا خواهند بود.
محرومیت یحیی گل‌محمدی و احمد نوراللهی
کمیته مسابقات اسامی محرومان هفته هجدهم لیگ برتر را به شرح زیر اعلام کرد:* علی غلام‌زاده، فولاد خوزستان* محمد دانشگر و فرشید باقری، استقلال تهران* یحیی گل محمدی، سرمربی پدیده مشهد* احمد نورالهی پرسپولیس* میثم دورقی و مارکو آنتونیو، مربی فولاد خوزستان.
دیدار همزمان سایپا و ذوب‌آهن در قطر
برنامه دیدارهای نمایندگان کشورمان مقابل رقبای قطری خود در پلی‌آف صعود به لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.
دو تیم سایپا و ذوب‌آهن ایران روز سه‌شنبه در نخستین دیدار پلی‌آف صعود به لیگ قهرمانان آسیا موفق شدند به ترتیب از سد مینروا پنجاب هند و الکویت کویت عبور کنند. با توجه به دو مرحله‌ای بودن پلی‌آف صعود به لیگ قهرمانان آسیا برای نمایندگان ایران، دیدار نهایی سایپا و ذوب‌آهن سه‌شنبه هفته آینده در قطر برگزار خواهد شد که سایپا با الریان روبه‌رو می‌شود و ذوب‌آهن نیز باید به مصاف الغرافه برود. برنامه دیدارهای نمایندگان ایران به شرح زیر است:
* الغرافه قطر - ذوب‌آهن ایران(ساعت 18:30-ورزشگاه ثانی بن جاسم)
* الریان قطر - سایپای ایران(ساعت 18:30- ورزشگاه جاسم بن حمد)
تیم ذوب‌آهن در صورت پیروزی مقابل الغرافه در گروه A مسابقات باید با تیم‌های الوصل امارات، برنده دیدار النصر عربستان با AGMK ازبکستان و الزورا عراق مصاف بدهد. سایپا هم در صورت شکست الریان در گروه B با الوحده امارات، الاتحاد عربستان و لوکوموتیو ازبکستان هم‌گروه خواهد شد.