kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۴۵۲۳
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۷

شاهین طبع: برای بازگشت حدادی به تیم ملی بسکتبال موانع باید رفع شود

سرمربی تیم ملی بسکتبال می‌گوید برای بازگشت حدادی باید یکسری موانع مرتفع شود.

تیم ملی بسکتبال ایران که ۲ و ۶ اسفندماه باید ۲ دیدار رسمی مقابل ژاپن و استرالیا در پنجره ششم جام جهانی برگزار کند، سه‌شنبه در اولین بازی تدارکاتی خود در تهران به مصاف اردن رفت. آسمان خراش‌های ایرانی در این مسابقه به برتری دست یافتند و امروز هم دومین بازی خود را برابر این تیم برگزار می‌کنند.
مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی درخصوص آخرین شرایط تیمش گفت: ما برابر اردن شکل بازی را عوض کردیم تا بچه‌ها بیشتر بازی کنند. دیدار 48 دقیقه بود ولی با توجه به این 48 دقیقه هم گل‌های زیادی خوردیم. اردن تیم خوبی است و اگر دوبازیکن اصلی‌اش هم به آن اضافه شوند، تیم بسیار با کیفیتی خواهد شد که بسیار خوب بسکتبال بازی می‌کند.
وی افزود: خوشبختانه بازیکن پست 4 در تیم ملی خیلی زیاد است. البته به نظر من باید مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران زیاد باشد که ایجاد انگیزه کند و بازیکنان برای بازی باید گرسنه باشند. احساس می‌کنم مقداری به لحاظ کیفی و کمی با برخی مشکلات روبه‌رو هستیم. فارغ از هر موضوعی مسئله وطن‌پرستی، مسئله بسیار مهمی است. در همه جای دنیا بازیکن‌ها برای تیم ملی‌شان خیلی تلاش می‌کنند. مردم تیم‌های ملی خود را خیلی دوست دارند و این وظیفه ماست که تا آنجا که امکان دارد شرایطی به وجود بیاوریم که مردم از بازی تیم ملی‌شان لذت ببرند.
شاهین طبع در پایان درخصوص وضعیت حامد حدادی هم گفت: هنوز چیزی درباره حامد حدادی معلوم نیست. ما هم دوست داریم حامد در تیم ملی باشد. یکسری موانع و مشکلاتی که هست باید برطرف بشود.