kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۴۵۲۲
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۷

تغییرات در لیست نماینده ورزشکاران و مربیان برای مجمع قایقرانی

نماینده ورزشکاران و مربیان برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون قایقرانی مشخص شدند که نسبت به لیست قبل تنها نام طالبیان تغییر نکرده است.


انتخابات فدراسیون قایقرانی قرار است هفت اسفند ماه برگزار شود. دیروز (چهارشنبه) دعوتنامه برای اعضای مجمع ارسال شده است.در این روزهای اخیر یکی از مسائلی که ایجاد حاشیه زیادی کرده انتخاب نماینده ورزشکاران بوده است و اکنون نماینده ورزشکاران برای حضور در مجمع معرفی شده‌اند.به این ترتیب احمدرضا طالبیان و محسن شادی نماینده ورزشکاران مرد و هدیه کاظمی نماینده ورزشکاران خانم هستند.حسین ملکی هم نماینده مربیان است.مسعود مهدوی‌نیا نماینده داوران و همچنین مقاومت بسیج و و مرزبانی ناجا نماینده باشگاه‌ها هستند.
پیش از این قرار بود انتخابات فدراسیون قایقرانی ۷ مرداد برگزار شود که به بعد از بازی‌های آسیایی موکول شد پس از آن هم بحث قانون منع به‌کارگیری بازنشسته‌ها پیش آمد و چون در بین کاندیداها بازنشسته وجود داشت ثبت‌نام مجدداً انجام شد. آن زمان احمدرضا طالبیان، عادل مجللی و آرزو حکیمی نماینده ورزشکاران و ایرج اقلیمی به‌عنوان نماینده مربیان معرفی شدند اما اکنون این لیست تغییر کرده و عادل مجللی که مدال جهانی دارد و آرزو حکیمی که ورزشکار المپیکی است در این لیست نیستند که آنها انتقادهایی را به این تغییرات داشتند.
علیرضا سهرابیان مقدم ، یحیی یحیائی، رضا گل محمدی، فرحناز امین شقاقی، خسرو ابراهیمی نیا، محسن میلاد، سعید کاظمی، ناصر طالبی، سیدرضا میرابوطالبی و محمد بابایی نفراتی هستند که برای انتخابات قایقرانی ثبت‌نام کرده بودند.