kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۴۴۰۱
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۹

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323
 * در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به دشمنان اسلام به ویژه شیطان بزرگ، رژیم جعلی صهیونیستی و دیگر دشمنان ثابت شد این انقلاب الهی به کوری آنها ماندگار است و اراده خداوند بر این قرار گرفته که سرانجام ظالمان و ستمگران نابودی است. این قدرت‌های پوشالی بدانند کسانی که در مقابل عزم و اراده ملت بزرگوار، نجیب و صبور ایران می‌ایستند قطعا به سوی فنا و نیستی می‌شتابند. ملت قهرمان‌پرور و همیشه در صحنه پیروز است و پیروز و سرافراز خواهد ماند.
محمود بلیغیان- اصفهان
* خدا را شکر می‌کنیم که 40 سالگی انقلاب را با رویش جوانان انقلابی متخصص و کارآمد جشن می‌گیریم در عین حال افسوس می‌خوریم که این دولت با این نسل با ظرفیت بالا میانه خوبی ندارد.
8612---0912
* چرا در وزارت دفاع و سازمان صنایع دفاع بهترین موشک‌ها و هواپیمای جنگنده، خودرو و سلاح‌های جنگی ساخته می‌شود اما در صنایع دیگری مثل خودروسازی و... چنین اتفاقی نمی‌افتد؟ به نظرم به مدیریت انقلابی و جهادی برمی‌گردد. اگر در وزارت صمت و شرکت‌های تابع دولت هم، چنین مدیرانی قرار گیرند شاهد شکوفایی آن همانند وزارت دفاع و سازمان صنایع دفاعی خواهیم بود.
4070---0918
* جواب آقای زنگنه وزیر نفت به خبرنگار کیهان که گفته وضع ما در برجام خوب بود ولی کیهان دعا کرد و برجام را به هم زد انسان را به یاد افراد ناتوانی می‌اندازد که همه غیر از خودشان را مقصر می‌دانند و به زمین و زمان ناسزا می‌گویند.
6043---0916
* دولتمردان چرا وقتی در مقام جواب کم می‌آورند کیهان را متهم به جوسازی می‌کنند. سیاست فرار به جلو برای مردم نخ‌نما شده است.
9590---0914
* وزارت خارجه بیانیه داده که اجبار ایران به پذیرش ‌FATF غیرقابل قبول است ولی ازسوی دیگر یک روزنامه زنجیره‌ای تیتر زده که اگر پالرمو در مجمع رد شود افسار دلار پاره می‌شود! توجه داشته باشیم که افسار دلار دقیقا در دست کسانی است که چنین هشدارهایی را می‌دهند.
3104---0912
* اتحادیه اروپا تحریم‌های جدیدی بر علیه مردم ایران اعمال کرده است این یعنی هیچ تضمینی برای کشور ما در کانال مالی 3 کشور اروپایی وجود ندارد.
8979---081
* به نظر می‌رسد با توجه به تولیدات داخلی دارو و وفور غذا، طرح اینستکس برای اهداف سیاسی روانی طراحی شده است. در واقع با این ارعاب افکار عمومی و ترساندن از کمبود غذا و دارو قصد تحمیل یک ترکمانچای مدرن را دارند.
1724---0918
* مذاکرات ایران و آمریکا از سطح هسته‌ای به بحث و گفت‌وگو در مورد اعدام یک مفسد فی‌الارض یا جاسوس تنزل پیدا کرده است. اروپایی‌ها به رئیس‌جمهور کشورمان نامه نوشته و خواستار جلوگیری از اعدام فلان مفسد شده‌اند!
بیگ‌زاده
* آقای تخت‌روانچی عضو تیم مذاکره‌کننده و معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور  در گفت‌وگو با روزنامه شرق اظهار می‌دارد (خبر ویژه کیهان یکشنبه 97/11/14) ... ما از روز اول تاکنون صادقانه به تعهداتمان عمل کرده‌ایم،  ولی شما  نمی‌توانید  با کسی وارد دیالوگ شوید که تعهداتش را خوب انجام نداده و در برخی زمینه‌ها شاهد نقض غرض و نقض عهد هستید و  صداقتی نمی‌بینید... (وقتی) سابقه خوبی را از طرف مقابلتان شاهد نیستید، نمی‌توانید انتظار داشته باشید بتوانید وارد مباحث دیگر شوید!» جناب معاون سیاسی دفتر ریاست‌جمهوری چرا خود می‌گویند و خود عمل می‌کنند؟ لطفا این مطالب را به رئیس دولت و وزیر امور خارجه تفهیم نمایند تا این قدر از برجام و پالرمو و FATF و CFT و... دفاع نکنند!  
دکتر طوسی
* کانال مالی اروپا  یا هر اسمی که می‌خواهد داشته باشد، بدون شک هماهنگ با سیاست‌های کاخ‌سفید است. آمریکا ایران را تحریم می‌کند و اروپا با وقت‌کشی ایران را در برجام نگه می‌دارد! یعنی ایران هم تحریم باشد و هم در برجام به تنهایی بماند و از امکانات اقتصادی فعالیت صلح‌آمیز هسته‌ای محروم بماند. چرا عده‌ای در داخل به دنبال بزک کردن اروپا هستند؟! ... بعد از خروج آمریکا از برجام مشخص شد که اروپا و آمریکا دو روی یک سکه‌اند و صرفا برای فریب ایران تقسیم کار شده است!
6406---0912
* عین حماقت است که اگر کسی فکر کند اروپا بدون هماهنگی با آمریکا در رابطه با برجام قدمی خواهد برداشت. چه کنیم که کشورگرفتار برخی از انسان‌های ساده‌لوح  شده و مرتب باید هزینه‌ اعتماد به غرب را بدهیم.
0220---0935
* با خروج شیطان بزرگ  از برجام یکی از ستون‌های به زعم دولتی‌ها حلال مشکلات فرو ریخت ولی دولت همچنان سنگ برجام را به سینه می‌زند... رفتار 9ماه گذشته 3 کشور بدعهد اروپایی نیز نشان از رفتار شیطان  بزرگ دارد.
5054---0911 ، 2846---0935
* اوباما تجهیزات هسته‌ای ما را بدون شلیک یک گلوله بتن‌ریزی کرد و از بین برد و حالا نوبت به ماموریت اروپای بدعهد برای برچیدن صنایع موشکی ما رسیده است ولی این آرزو را به گور خواهند برد!
6712---0935
* پارس کردن اروپا در درگیری آمریکا و ونزوئلا علیه رئیس‌جمهور قانونی این کشور بیانگر این است که آنها نقش سگ دست‌آموز آمریکا را ایفا می‌کنند. از آن بدتر خوش رقصی  روزنامه‌های زنجیره‌ای داخل کشور برای آمریکاست. البته وقتی کسی ریشه نداشته باشد خیلی راحت متکی به بیگانگان می‌شود.
6858---0919
* ملت تا کی باید هزینه تاوان مدیران و مسئولان مرعوب غرب را بدهد. دولتمردان واداده هرچه در مقابل زیاده‌طلبی دشمنان کوتاه آمدند بیگانگان پای کثیف و نحس خودشان را جلوتر گذاشتند و متاسفانه باج‌گیری آنان تمامی ندارد.
8902---0914
* در دوره طاغوت یکی از نمایندگان واداده مجلس اظهار داشت اگر در مقابل اولتیماتوم تزارهای روس کوتاه نیاییم شهرهای شمالی و حق کشتیرانی در دریای مازندران را از دست می‌دهیم. شهید مدرس بلند شد جواب داد. اگر به هر حال قرار است بمیریم چرا با تسلیم شدن به دست خودمان بمیریم. حال حکایت برخی از دولتمردان شده که با دست خود هر روز در مقابل غرب عقب‌نشینی کرده و ملت هزینه آن را می‌دهد.
1382---0915
* اروپایی‌ها و آمریکا به‌جای اینکه از نفوذ ایران در کشورهای منطقه نگران باشند شرمنده جنایت‌های خود علیه ملت‌های مسلمان منطقه باشند که روی تمام جنایتکاران گذشته را سفید کرده است.
0208---0911
* گویا دیگر از تخفیفی که میادین تره‌بار شهرداری قبلاً به اجناس به ویژه گوشت می‌دادند با شروع به‌کار شورای میلیاردی‌های شهر، خبری نیست؟!
جوادی- تهران
* ملت ایران با این همه عزتی که طی 40 سال اخیر کسب کرده است اگر گرسنه بماند بهتر است تا این که FATF را بپذیرد! کسی حق مذاکره مجدد با شیاطین را ندارد!
دباغ‌زاده
* از کیهان به خاطر روشنگری در مورد مضرات استانی شدن انتخابات مجلس و دفاع از شهرهای کوچک که موجب تضییع حقوق آنها می‌شد تقدیر و تشکر می‌کنم.
مستعد- بروجرد
* با سلام و تبریک دهه فجر، امیدوارم با توجه به عفو 50 هزار زندانی از طرف رهبر معظم انقلاب، ان‌شاءالله عفو عمومی شامل حال افرادی مثل من که بعد از 23 سال خدمت به علت غیبت ناخواسته و بی‌اطلاع که منجر به اخراجم گردید و بیش از 10 سال شرمنده خانواده شده‌ام و هیچ سوء سابقه‌ای ندارم و برای اولین بار و آخرین بار مرتکب اشتباه شدم، نیز بشود.
0780---0919