kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۴۲۴۲
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵

رئیس کمیته ملی المپیک: ورزش بعد از انقلاب جهش بلندی داشته است

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: به ملت وعده می‌کنم در آینده نزدیک و در المپیک رویش‌های جدیدی در ورزش قهرمانی شاهد خواهیم بود و ورزش کام ملت را شیرین می‌کند.

رضا صالحی امیری در مورد چهل سالگی ورزش ایران پس از انقلاب اظهار داشت: انقلاب اسلامی ریشه‌های تنومند دارد و اگر این درخت سبز هست بخاطر ریشه‌هایش است. ورزش ما بعد از انقلاب جهش بلندی داشته و افتخار آفرینی‌های بزرگی داشته است. تحول کمی و کیفی رخ داد و مدال‌های ما چهار برابر شده است و نسل جدیدی از ورزشکاران رویش کردند. در بسیاری از رشته‌ها جایگاه بالایی داریم که معتقدم به برکت انقلاب است. توسعه، ظهور نسل جدید و اینکه بر اساس عدالت همگان امکان دسترسی به امکانات ورزشی را دارند از برکت انقلاب است. به ملت وعده می‌کنم در آینده نزدیک و در المپیک رویش‌های جدیدی در ورزش قهرمانی شاهد خواهیم بود و ورزش کام ملت را شیرین می‌کند.
رئیس کمیته ملی المپیک در مورد مصدومیت جدی سهراب مرادی و نگرانی که در مورد وضعیت او وجود دارد، تصریح کرد: این را باید از علی مرادی بپرسید. با سهراب مرادی ارتباط دارم و جای نگرانی نیست. او به جایگاه اصلی خودش بر می‌گردد و او قطعاً از امیدهای کسب طلای ما است. شخصاً با اطلاعی که دارم جای نگرانی نیست سهراب و همه قهرمانان در ۲۰۲۰ خواهند درخشید. سهراب سرمایه ملی ما است و در المپیک خواهد درخشید.