kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۴۲۳۳
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۴

حوادث کوتاه از کشور


      
      تصادف مرگبار
زاهدان- خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر گفت: واژگونی يك دستگاه پژو ۴۰۵ در محور نیکشهر- ایرانشهر یک کشته و چهار مجروح برجای گذاشت. سرهنگ حمید نوری، افزود: در بررسی‌های مأموران پاسگاه انتظامی پیپ مشخص شد يك دستگاه پژو ۴۰۵ با پنج سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده است.وی تصریح کرد: در این حادثه یکی از سرنشینان خودرو به‌علت شدت جراحات وارده در دم فوت و راننده و سه سرنشین دیگر آن نیز مجروح و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.وی تصریح کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه علت تامه حادثه را بی‌توجهی به جلو و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرده است.
کشف مواد مخدر
سرویس شهرستان‌ها: فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف مواد مخدر از نوع تریاک در این استان خبر داد. سرتیپ حیدر عباس زاده گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی و کنترل دقیق یکی از محورهای مواصلاتی با همکاری عوامل سپاه خودروی ایسوزو حامل مواد مخدر را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن را متوقف کردند.وی بیان داشت: در بازرسی از خودروی توقیف شده 388 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف شد.وی اذعان کرد: در این رابطه دو سوداگر مرگ دستگیر شد.
دستگیری شرور سابقه دار
ایلام- فارس: فرمانده انتظامی شهرستان بدره گفت: پس ازچندین تماس مردمی و با کار اطلاعاتی فرد شرور و با سابقه‌ شهرستان بدره دستگیر شد. سرهنگ عزت‌الله متین فر، افزود: این فرد آخرین بار قبل از دستگیری، با استفاده از سلاح سرد به یکی از کارکنان یک شرکت مستقر در سد و نیروگاه سیمره حمله ‌ور و باعث زخمی شدن وی شده بود.وی تصریح کرد: با تلاش ماموران شهرستان بدره محل اختفای این فرد شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.
قاچاق تلفن‌ همراه
سنندج- تسنیم: فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف ۳۵ دستگاه گوشی هوشمند در محور مواصلاتی شهرستان «دیواندره» خبر داد. سرتیپ علی آزادی اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی «نساره» شهرستان دیواندره حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری پژو پارس مشکوک سپس خودروی موردنظر را متوقف و مورد بازرسی قراردادند.وی گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از خودروی مورد نظر 35 دستگاه گوشی هوشمند سامسونگ قاچاق به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال که به‌صورت ماهرانه‌ای در کف خودرو جاساز شده بود، را کشف کردند.
کشف گوشت فاسد
همدان- خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامي رزن، از كشف گوشت غيربهداشتي و تاریخ گذشته در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ محمد باقر سلگي  گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداري و بسته بندي گوشت فاسد در زيرزمين رستوراني در یکی از مناطق این شهرستان، پس از  حصول اطمينان از صحت موضوع با همکاری ماموران دامپزشکي، در بازرسی از زیرزمین این رستوران، سه تن گوشت مرغ و گوساله بدون تاريخ و تاريخ مصرف گذشته كشف شد.وی با بيان اين كه در آزمايش‌هاي انجام شده توسط کارکنان اداره دامپزشكي شهرستان، فاسد و آلوده بودن گوشت‌هاي كشف شده محرز شد، ادامه داد: يك متهم در اين خصوص دستگیر شد.