kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۲۸۰۳
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* انقلاب اسلامی با پیروزی‌های خیره‌کننده‌ای که داشت نشان داد کار نشد ندارد. هر مسئولی که معتقد است نمی‌شود کار کرد کنار برود. مدیرانی هستند که می‌توانند کارها را جلو ببرند.
4603---0919
* اگر ایران در بین ملت‌ها و مردم منطقه ارزش و جایگاه نداشت آمریکا و اسرائیل نباید امروز هراسان باشند. غضب دشمنان به دلیل نفوذ و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه است.
3107---0902
* دم خروس FATF بیرون زد و قضیه پولشویی گسترده چندین تریلیون دلاری بانک آمریکایی «گلدمن ساکس» در مالزی برملا شد و معلوم گشت چرا آمریکا که خود بزرگترین پولشویی در جهان را مرتکب می‌شود پشت FATF و CFT ایستاده است؟ بدیهی است که دنیا دیگر زیر بار نظام فریب و سلطه آمریکا نخواهد رفت و سقوط این نظام سلطه‌طلب در جهان شروع شده است.
0291---0918
* آقای عراقچی معاون وزارت خارجه گفته آمریکا بدقول است و قابل اعتماد نیست. به ایشان باید گفت اینکه واقعیت جدیدی نیست شما بودید که عقل و هوش خویش را کنار گذاشته دنبال آمریکایی‌ها راه افتادید و این همه مشکل به وجود آمد.
5364---0912
* آقای ظریف وزیر خارجه اگر قبول دارد ایران کشوری مقتدر است پس چرا به هر قیمتی دنبال تصویب FATF در کشور است. متاسفانه تعطیل شدن صنعت هسته‌ای ایران در برجام هم ایشان را از خواب غفلت بیدار نکرده است.
7345---0912
* ملتی که از ترس دلار 5 هزار تومانی به آقای روحانی رای داد گرفتار دلار 19 هزار تومانی شد تا به سختی به 11 هزار تومان برسد... ملتی که از ترس موشک‌ دشمن برنامه‌های هسته‌ای خود را نابود کرد گرفتار جنگ و قتل و غارت شد(لیبی و عراق) و کشوری که از ترس تحریم، برجام را پذیرفت گرفتار مادر تحریم‌ها شد(ایران)! ترس برادر مرگ است. ای کاش جناب ظریف و همقطارانشان این را درک می‌کردند!
0049---0911
* آمریکای جهانخوار با خوی استکباری و شیطانی خود خانم مرضیه هاشمی آمریکایی و خبرنگار و مستندساز پرس‌تی‌وی را دستگیر و زندانی کرد تا بار دیگر آزادی و حقوق بشر آمریکایی را به نمایش بگذارد. جرم اصلی مرضیه هاشمی فقط مسلمانی اوست و الا کسی با هموطن خود چنین برخورد شیطانی و ضد بشری نمی‌کند. ان‌شاءا... به زودی با آزادی مرضیه هاشمی این بانوی مسلمان چراغ هدایت مردم ایالات متحده شود.
5140---0913
* دولتمردان باید برای حل مشکل تورمی که خود به وجود آورده‌اند و حالا به گردن یکدیگر می‌اندازند وارد عمل بشوند و آن را مهار کنند. برای این کار باید شب و روز نشناسند.
7868---0901
* ننگ امضای کمپ دیوید به دست ناپاک انور سادات برای تاریخ مصر کم بود، حالا بستن گذرگاه رفح به دست دولت السیسی به لیست خیانت به فلسطین اضافه شد! علمای الازهر و خواص سیاسی مصر باید موضع قاطعی درباره فلسطین مظلوم و لزوم بازگشایی این گذرگاه اتخاذ کنند.
2487---0918
* وزارت امور خارجه باید برای کشورهایی که قصد شرکت در کنفرانس ورشو را دارند عواقب ناشی از این اقدام و مراوده با حامیان قاتلین بیش از 17 هزار شهید را تبیین و تشریح کنند.
شکیبا
* از دستگاه قضایی درخواست می‌شود با صاحب سگی که در لواسان باعث زخمی شدن بچه‌ای شده با شدت بیشتر برخورد شود و نگذارد برخی مناطق کشور به جولانگاه افراد مرفه مغرور و بی‌عاطفه تبدیل شود تا هر کاری خواستند انجام دهند؟!
علیمردانی
* به دلیل محاصره غزه توسط رژیم کودک‌کش اسرائیل خدمات درمانی در 6 بیمارستان نوارغزه قطع شده است. شرم بر این حقوق بشر آمریکایی و لعن و نفرین به دولتمردان آمریکایی و گردانندگان اتحادیه عرب. اف بر دولتمردان وهابی عربستان که با همراهی با جلادان صهیونیست کفر ذاتی خود را آشکار کردند و نشان دادند که چه حیوان‌هایی هستند. همان‌ها که موج جدیدی از کشتار مردم مظلوم یمن را نیز دوباره آغاز کرده‌اند.
1294---0915
* دولت ملت را با گرانی‌های سرسام‌آور به‌سختی انداخته است و حالا با سبد حمایتی 200 هزار تومانی صدقه می‌دهد!
7215---0915
* سبد کالایی که دولت در نظر گرفته برای کسانی است که مستمری‌بگیر و بیمه شده‌های تأمین اجتماعی، مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) و بازنشستگان کشوری و لشکری‌اند و درآمدشان کمتر از سه میلیون تومان است. بخشی از مردم که نه منبع درآمدی دارند و نه حتی تحت پوشش بیمه‌ای هستند ولی از این سبد حمایتی بهره‌مند نیستند. پیشنهاد می‌کنم دولت و به ویژه وزارت رفاه افراد فاقد بیمه و بیکار را شناسایی و سبد کالا را به این قشر ضعیف نیز اختصاص دهد.
بوربور- ورامین
* بانک‌های استان کرمانشاه از جمله بانک کشاورزی درباره طرح اشتغالزایی اظهار کمبود بودجه می‌کنند. با آنهایی که میلیاردی گرفتند و پس هم نمی‌دهند همین‌گونه رفتار شد؟
9641---0918
* جانبازان زیر 25 درصد اعصاب و روان به دلیل بالا بودن سن توانایی تهیه مخارج و مایحتاج‌شان را ندارند، از مسئولین تقاضا دارم به مشکلات این عزیزان بیشتر توجه داشته باشند.
9467---0903
* از راهنمایی و رانندگی درخواست  دارم شرایطی را فراهم آورد تا قبوض جریمه رانندگی در تمام خودپردازهای کشور قابل پرداخت باشد.
8645---021
«پاسخ روابط عمومی شهرداری تهران»
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه به تاریخ 97/10/10 با عنوان «انتقاد مسافران از کمبود اتوبوس خط سهیل- میدان بهمن» ضمن تشکر از دقت‌نظر شهروند گرامی، اعلام می‌دارد: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده از سامانه مدیریت هوشمند ناوگان در خط 405 (شهرک شهید شریفی- میدان بهمن) 14 دستگاه اتوبوس طبق برنامه سازمانی و زمانبندی بدون هیچ خللی در حال خدمات‌رسانی می‌باشند.
در جهت رفاه حال شهروند گرامی و تکریم ارباب رجوع، به عوامل مربوطه در خصوص به کارگیری حداکثری ناوگان در این خط و نظارت بیشتر بر اجرای برنامه زمانبندی و سرویس رسانی مطلوب، توجه داده شد.
«پاسخ روابط عمومی منطقه 6 شهرداری تهران»
در پاسخ به مطلب مندرج در مورخ 97/10/16 در آن روزنامه وزین با موضوع «فروش مشاعات در خیابان اسدآبادی، خیابان جهان‌آرا خیابان باغچه‌بان» ملک به پلاک ثبتی 3526/6660 واقع در یوسف‌آباد، میدان سیدجمال‌الدین اسدآبادی، خیابان 42/2 باغچه‌بان، پلاک 26، به شماره پرونده 7973 به آگاهی می‌رساند: «ملک مورد نظر با مالکیت شخصی معین به مساحت 580/19 مترمربع واقع در بر خیابان 20 متری جهان‌آرا در غرب و گذر 15 متری 42/2 (باغچه‌بان) و زیرپهنه M116 قرار گرفته است. این ملک دارای پروانه تخریب و نوسازی مورخ 97/5/21 و پروانه تغییر نقشه مورخ 95/2/5 شامل دو طبقه زیرزمین جهت پارکینگ و مشاعات، همکف پارکینگ و لابی و پنج طبقه مسکونی است. از سوی دیگر با عنایت به اختلاف ارتفاع خیابان جهان‌آرا با گذرشمالی (حدود 6 متر) و هم ترازی سطح زیرزمین دوم با آن، ورودی و دسترسی مستقل واحدهای مسکونی در گذر شمالی که تداخلی با زیرزمین دوم ایجاد نمی‌کند در جواز این ملک تعریف شده است. همچنین با توجه به شکل‌گیری املاک با کاربرد تجاری در راسته خیابان جهان‌آرا در دهه اخیر و با در نظر گرفتن حریم ارتفاعی همسایه مجاور جنوبی، با تثبیت کاربرد زیرزمین دوم به صورت تجاری مطابق دستور شهردار وقت منطقه و نظر کارشناسی شورای معماری وقت منطقه مورخ 97/3/23 بااخذ عوارض متعلقه در همان زمان در این خصوص موافقت گردیده است بنابراین به نظر می رسد مفاد مندرج در پیام این شهروند گرامی فاقد موضوعیت می‌باشد.»